PODCAST
Rozświetl lampki na własnym pasie startowym – czyli jak dotrzeć do klienta? #6

Opis odcinka

„Kompleksowa obsługa”, „indywidualne podejście” w ilu ofertach widzimy te sformułowania? Próbując dotrzeć do klienta pokazujemy jak najszerszą gamę naszych usług obiecując spersonalizowane podejście. Niestety finalnie te zwroty nic klientowi nie mówią, a co gorsze nie jesteśmy w stanie dotrzymać takiej obietnicy. Dlaczego sądzimy, że kluczem do zdobycia klienta jest widoczność? Chcemy być dla każdego klienta, żeby tylko klient nas zauważył i wybrał. Kim jest

klient docelowy? Czy istnieje klient idealny?

W tym odcinku rozmawiamy o światełkach na pasie startowym. Co pomaga wytyczyć jasną drogę do nas i co sprawia, że wznosimy się wysoko w biznesie. Ewa Czertak wraz z Magdaleną Petryniak, adeptką Akademii Marki z Klasą odpowiadają na pytania: Co jest miarą naszej marki? Co stanowi o jej wartości w oczach klienta? Czy silna marka osobista równa się wyższe ceny? Jak wyceniać markę osobistą? Gościem odcinka jest Magdalena Petryniak doradczyni ds.komunikacji i storytellingu. Uczy wpływu opartego na zaufaniu. Prezes Story Seekers Polska, Przedstawiciel Mike Bosworth Leadership™. Adeptka Akademii Marki z Klasą 2020 r. Od 15 lat zajmuje się komunikacją marketingową, sprzedażową i społeczną prowadząc Grupę SAPR. W 2015 roku dołączyła do globalnego zespołu konsultantów Mike’a Boswortha wdrażając jego podejście Customer Hero Story® w organizacjach na całym świecie, w tym: Polsce, Singapurze, USA, UK, Czechach, Niemczech i Armenii. Specjalizuje się w branżach nowych technologii, cyberbezpieczeństwa, finansów i usług doradczych. Przez całą karierę związana z edukacją menedżerską. Przez 3 lata zarządzała programami specjalnymi i konferencjami ICAN Institute wydawcy „Harvard Business Review Polska”. Obecnie wykładowca na studiach Executive MBA w Krakowskiej Szkole Biznesu. Jako trener, moderator, konferansjer i mentor przeprowadziła ponad 250 warsztatów i konferencji na całym świecie. Absolwentka Leadership Program w Johns Hopkins Bloomberg School of Public Health w USA, aktywnie zaangażowana w działalność społeczną.

PODCAST

Za marką osobistą stoi cała paleta możliwości naszego rozwoju. Pod jednym warunkiem – że dotkniemy siebie. Od 2012 r. prowadzę firmę Akademia Marki z Klasą. Buduję autentyczne marki premium właścicieli firm w połączeniu z ich rozwojem osobistym, zawodowym i duchowym. Poznałam setki przedsiębiorców, którzy budując swoje biznesy marzą o sukcesie, a z czasem gubią w tym samych siebie – marzenia i ambicje. To podcast dla osób, które zebrały solidny bagaż wiedzy i kompetencji, ale stoją w miejscu i nie wiedzą, co z tym zrobić. Chcą zbudować unikalną wartość na rynku i potrzebują mądrego przewodnika

POPULARNE
DOŁĄCZ DO NAS

Zostaw komentarz