Kurs bazowy budowania marki osobistej dla przedsiębiorcy

„BĄDŹ WIDZIALNĄ MARKĄ” BAZOWY

O KURSIE
  • Bazowy indywidualny kurs dla przedsiębiorców, freelancerów oraz menadżerów ma na celu zbudowanie tożsamości marki, określenie grupy docelowej, stworzenie narracji oraz wypracowanie podstawowej identyfikacji graficznej osobistej marki.
  • Praktyk Personal Brandingu, Ewa Czertak, doświadczony trener rozwojowy i mentor biznesu prowadzi uczestnika przez trzymiesięczny proces budowania marki i wzmacnia jego wewnętrzną gotowość do bycia widzialnym w social media.
“Klienci nie kupują usług i produktów.
Kupują relacje, historie i magię”.

– Seth Godin

Wykorzystaj praktyczność kursu

Wiedza, umiejętności, postawa. W programie kursu szczególny nacisk kładzie się na aktualność i praktyczne zastosowanie przekazywanej wiedzy i kształtowanych umiejętności. Uczestnik bazowego kursu równorzędnie z pozyskiwaną wiedzą, pracuje nad zmianą postaw, które wykorzysta w budowaniu rozpoznawalności własnej marki.

Jesteś gotowy na markę?

Uczestnik kursu zyskuje narzędzia niezbędne do skutecznego budowania widoczności we właściwym dla siebie kanale odbiorców. Wymiernym efektem jest zbudowanie spójnej komunikacji w social media oraz wykreowanie adekwatnego do persony wizerunku marki.

Działamy kompleksowo

Bazowy kurs łączy w procesie budowania osobistej marki działania komunikacyjne i wizerunkowe.

REKOMENDACJE UCZESTNIKÓW
Anna Król
Partner zarządzający CKK Architekci Biuro Projektowe.

Przede wszystkim złapałam wieloletnią perspektywę w tym, co robię. Żyjemy tu i teraz, ale nasze cele muszą sięgać daleko w przyszłość. Sprawdza się maksyma: miej własne cele, bo inaczej będziesz realizował cudze. Czuję się wyposażona w doskonałe narzędzia do ich realizacji. I wiem, że osiągnę to, co zaplanowałam. Nie zatracę przy tym nigdy szacunku do samej siebie.
Rekomenduję kurs budowania marki osobom zdecydowanym na wzięcie odpowiedzialności za wszystko w swoim życiu we własne ręce. Aby ten kurs osiągnął wymierny skutek w naszym życiu, obowiązuje postawa: maksymalne zanurzenie.

Anna Pestilenz
Właścicielka Hotelu Szafir w Jastrzębiej Górze

Zgłosiłam się jako jedna z pierwszych w 2013 roku i tak zaczęła się moja wielka przygoda. Tak jak dla każdej z Was, Ewa Czertak stała się dla mnie mentorem, doskonałym mówcą i inspiratorką działań. Kiedy wspominam swój udział w kursie budowania marki to myślę o godzinach, dniach, tygodniach, a w końcu, miesiącach własnej pracy i pracy mentora. Ewa użyczyła mi swojej wiedzy, doświadczenia i wsparcia. To nie był łatwy czas. Wymagał cierpliwości, pracy i krytycznego spojrzenia na siebie. Był swoistą lekcją pokory, która pozwoliła na rozwinięcie skrzydeł. To wszystko mogło się udać tylko dla tego, że do serca wzięłam sobie słowa Ewy: „Masz szansę wykorzystać swój rozwój osobisty, jeżeli przez chwilę będziesz gotowa być uczniem”.

Barbara Stelmach
Właścicielka rodzinnej marki Eterno

Zaczęłam Kurs z postanowieniem wzmocnienia swojego osobistego wizerunku. Polecam cały proces w szczególności kobietom o wolnych, artystycznych zawodach, zwłaszcza świadczących usługi.
Największym wyzwaniem w czasie trwania Kursu, było rozróżnienie marki osobistej od marki firmy, która funkcjonuje od kilkunastu lat.
Zdecydowanie najważniejszym efektem uczestnictwa w warsztatach było zrozumienie i docenienie wartości własnej firmy. Dzięki warsztatom pozbyłam się lęku przed nagrywanie siebie. Pozwoliło mi to przełamać pewnego rodzaju barierę, np. do prowadzenia live’a, który jest obecnie jedyną skuteczną metodą pozycjonowania strony na Facebook’u.
Najważniejszym efektem uczestniczenia w procesie było zdanie sobie sprawy, że koniecznie muszę zadbać o siebie jako markę osobistą.

Beata Block
Prezes Zarządu, współwłaścicielka firmy RDL Hydraulics Sp. z o. o

Wiedziałam, że ten kurs jest inny niż pozostałe propozycje na rynku. Kierowała mną duża ciekawość. Wiedziałam, że nie będzie łatwo.
Rekomendowałabym kurs każdej przedsiębiorczej osobie, która zdecydowała się pójść swoją drogą i założyła własną firmę. W dzisiejszych czasach, jak nigdy wcześniej przedsiębiorca musi mieć wiarę w siebie, takie wewnętrzne przekonanie, że poradzi sobie w każdej sytuacji. Niezbędne jest do tego zagłębienie się w siebie i poznanie siebie. Po kilkunastu latach w biznesie trudno poznać swoje pragnienia, odkryć ambicje i formułować cele na 2026 rok. Podczas całego kursu targały mną różne emocje, od wzlotów do upadków. Kończąc kurs czuję pewien niedosyt. Może to i lepiej, bo dalsze działania powinien każdy z nas kontynuować sam. Zakończenie kursu dopiero tę pracę tak naprawdę rozpoczęło.
Z perspektywy 7 miesięcy, kiedy patrzę wstecz na to, co się w moim życiu zadziało….zrozumiałam, że życie daje wiele możliwości, trzeba tylko znaleźć właściwe rozwiązania dla siebie i firmy.

Daniela Kurczabińska-Luboń
Lekarz medycyny zapobiegawczej i mikroodżywiania. Właścicielka Ośrodka Medycyny Zdrowia PREVENEO

Kurs budowania marki zaczęłam z wielkim chaosem w głowie, mnóstwem pomysłów, których nie potrafiłam usystematyzować i postanowieniem, że czas spędzony na wspaniałych spotkaniach z grupą i, przede wszystkim, z Ewą Czertak musi zaowocować uporządkowaniem moich działań.
Program kursu jest wspaniały, potrzebny każdej kobiecie, która ma określone zawodowe aspiracje i rozwija działalność biznesową, ale również potrzebny tym, którzy swoją działalność prowadzą już od lat. Spotkania dają inne spojrzenie na to, co robimy – świeży, nowy i czasem zupełnie inny ogląd sytuacji – niesamowicie ważne.

Donata Sulikowska
Właścicielka Dom Edumontessori

Moja historia budowania marki osobistej to przykład drogi – metamorfozy. Ciągle wiem, że mam wiele do zrobienia, ale teraz nie boję się tego co przede mną. Poprzez markę osobistą zbudowałam siebie, podziękowałam sobie za wiele rzeczy i dałam sobie prawo cieszyć się z małych sukcesów. Człowiek zmienia się pod wpływam inspiracji lub pod wpływem desperacji. Ja wolę tę pierwszą opcję dlatego wybrałam budowanie marki w monencie gdy moja firma kręci się całkiem nieżle. Zachęcam wszystkich do rozwoju w tym kierunku. Chciałabym teraz wszystkim powiedzieć nie traćcie czasu budujcie waszą markę osobistą, a potem markę firmy.
Dziękuję wszystkim tym osobom, które towarzyszą mi w drodze, szczególnie Ewie Czertak za bycie ze mną w ostatnim czasie. Moja przygoda z Akademią Marki z Klasą dobiega końca ale czuję, że otwierają się nowe drogi i cały czas Ewa pozostaje blisko mnie.

Dorota Waga
Zarządzająca markami:Hotel Sielanka nad Pilicą ****, tour operator „ Słoneczna Toskania”, klub konesera „ Sielanka Travel”

Program Personal Branding Bądź widzialną Marką zaczęłam z chęcią inspiracji i nowej energii.
Rekomenduję kurs wszystkim, którzy chcą się kształcić, rozwijać zarówno w sferze osobistej jak i zawodowej, osobom otwartym, gotowym na konstruktywna krytykę. Program dostosowany jest do potrzeb osób mających doświadczenie biznesowe oraz dla stawiających pierwsze kroki w realizacji swoich projektów. Nie polecam osobom, które nie mają skonkretyzowanych pomysłów biznesowych. Bardzo dobre szkolenie! dużo konkretów i nowości inspirujących do szybkiej realizacji. Będę polemizowała z opinią, usłyszaną wczoraj, że Polska goni zachód. Miejsca takie jak Akademia Marki z Klasą tworzą i popularyzują trendy, o których inni dopiero usłyszą.

Estera Hess
PODRÓŻNIK, założycielka Biura Podróży ESTA

Gdyby cały kurs przekuć na metaforę, będzie to podróż. Polecam ją osobom ciekawym świata, chcącym widzieć więcej, otwartym na przygody i nieznane lądy, głodnym innych ludzi i bardzo kreatywnym. Akademia to rodzaj podróży, z której wraca się z wielkim plecakiem wrażeń, a te, niczym dobrze napisane książki, będą towarzyszyć nam przez całe życie.
Kurs zaczęłam z nadzieją na zmiany, byłam gotowa do pracy nad sobą i chciałam pomóc własnej firmie. Program rekomenduję osobom świadomym, obowiązkowym, pracowitym. Odradzam osobom szukającym trików i tanich efektów lub też nieuporządkowanym emocjonalnie. Budowanie marki osobistej to głęboka praca nad sobą i firmą.
Efekty pracy są ważne przede wszystkim dla mnie i dlatego są tak bardzo ważne dla przyszłości mojej firmy ESTY. Z niecierpliwością czekam na odsłonę nowej ESTY wraz z nowym logo, stroną internetową, blogiem i wizerunkiem w sieci. Uważam, że zrobiłam własnej marce piękny prezent z okazji nadchodzących 10 urodzin.

Kamila Romanow
Wedding planner, właścicielka agencji ślubnej Wedding Heaven

Bardzo istotnym założeniem, z którym rozpoczęłam kurs było dla mnie zwiększenie rozpoznawalności marki, aczkolwiek na tyle umiejętne, aby nie przekraczać pewnych granic.
Rekomenduję kurs osobom, które chcą odnaleźć swoje prawdziwe „ja”, chcą świadomie budować swój wizerunek oraz zwiększyć jego zasięg. Osoby poszukujące, mające w sobie ciągły niedosyt – jestem przekonana, świetnie odnajdą się w Akademii. Kurs pozwala zobaczyć siebie i swoją firmę w nowym świetle. Określamy swoją wartość i uczymy się odwagi, by sięgać po więcej w życiu. Aczkolwiek trzeba mieć w sobie gotowość, chęć do zmian, dużą otwartość i empatię, bo są chwile wymagające wyjścia ze strefy komfortu a tym samym bardzo osobiste.
Najważniejszym efektem uczestnictwa w kursie to pewność własnych umiejętności i sukcesów i komunikowania ich odbiorcom marki.

Katarzyna Przemyska
Właścicielka firmy KP-System działającej w branży IT od ponad 25 lat

Polecam kurs tym, którzy już działają w biznesie, ale cel jaki chcą osiągnąć jest jeszcze dla nich nieczytelny.
Skrzydeł dodawały rozmowy z prowadzącą kurs Ewą Czertak ,która zobaczyła we mnie więcej niż ja sama widziałam przez te wszystkie lata.
Z perspektywy siedmio miesięcznego kursu, to co się w moim życiu zadziało widzę wielką zmianę. Udział w kursie to było odkrywanie i rozwijanie swoich możliwości. Nauka komunikacji, swobody bycia, myślenia o firmie w inny niż dotąd sposób. Była to praca nad zmianą przekonań o sobie i swoich możliwościach.
Gdybym miała określić jeden najważniejszy efekt to jest to zrozumienie, że biznes nie składa się z problemów, lecz z wyzwań, z którymi sobie poradzę, bo istnieją odpowiednie narzędzia lub ludzie do tego stworzeni.

Lucyna Przyborek
Współwłaścicielka salonów optycznych Perfect Vision

Bardzo sceptycznie podchodzę do programów szkoleniowych. Nie inaczej było w przypadku Akademii Marki z Klasą. Jednak już po pierwszym spotkaniu, po raz pierwszy zaczęłam zastanawiać się nad sobą, analizować swoje potrzeby, plany zawodowe i prywatne. Pierwsze spotkania były dość trudne. Okazało się, że nie potrafimy przedstawić siebie, swojej marki w kategorii sukcesu! Pamiętam doskonale przełomowy moment w projekcie, kiedy po wielu naszych nieudolnych próbach przedstawiania historii swojej marki, Ewa Czertak (Ewa, jak ja Ci dziękujęJ) powiedziała: „Dziewczyny, teraz ja opowiem Wam Wasze historie!”. I opowiedziała. To było niesamowite! W jej wykonaniu nasze historie stały się historiami sukcesu! Stałyśmy się dumne z siebie. Jestem dzisiaj Ambasadorem Luksusu we własnej firmie i wiem, że to moja misja życiowa dzielić się w sposób doskonały swoją wiedzą i doświadczeniem. Budowanie marki to konsekwentna i ciężka praca, wiem coś o tym ponieważ zbudowałam markę Perfect Vision od podstaw.

Polecam program Akademii Marki z Klasą wszystkim którzy chcą więcej dowiedzieć się o sobie, którzy dążąc do sukcesu nie zapominają o sobie i chcą pracować nad sobą i swoją marką!!!

Magdalena Korycka
Właścicielka i Dyrektor Zarządzajacy kliniki podologicznej FootMedica, Dyrektor Generalny Pro Pedis

Uważam, że z kursu może skorzystać każdy, niezależnie od wieku, etapu kariery, pozycji zawodowej. Dla niektórych będzie to odkrywanie absolutnie nowych rzeczy, poznawanie siebie, dla innych moment zastanowienia się, podsumowanie tego, co osiągnęli, zbudowali, co można uporządkować w działaniach, aby były one bardziej spójne.
Największym wyzwaniem z jakim przyszłam do Akademii Marki z Klasą był fakt, iż wchodziłam w nową branże, rozpoczynałam swoja drogę zawodową jako przedsiębiorca w branży w, której wcześniej nie pracowałam. Nie mogłam powiedzieć o sobie, że jestem ekspertem, specjalistą w tej dziedzinie. Miałam sporo wątpliwości, jak powiązać swoje wcześniejsze doświadczenie zawodowe z nową rolą.
Najważniejszy efekt uczestnictwa w kursie: Mam jasno określoną historię, którą mogę się posługiwać. Wiem, jak naturalnie powiązać moje wcześniejsze doświadczenie życiowe i zawodowe z tym, czym zajmuję się obecnie. Czuję, że jestem wiarygodna w tym co mówię.

Małgorzata Królak
Lekarz stomatolog, właścicielka nowoczesnej praktyki „Dentysta na Warszawskiej”

Rozpoczęłam Kurs z chęcią odkrycia swojej pasji na nowo. W dłuższej perspektywie czasu oczekiwałam określenia konkretnych celów oraz strategii firmy, szukałam również sposobu na obecność marki w mediach. Polecam kurs dla osób, które potrzebują uporządkowania, inspiracji do prowadzenia przedsiębiorstwa.
Jak marka osobista zmienia/zmieniła moją firmę? Jestem bliżej swojej firmy, widzę zaangażowanie swoich pracowników. Chce tworzyć pozytywny wizerunek firmy w Internecie. Widzę zmiany w postrzeganiu mojej firmy, zatrudniłam dodatkowego lekarza dziecięcego. Rozszerzyłam działalność z profilaktyki – zapraszam grupy przedszkolne w celu zapoznania się z gabinetem, wykonujemy pierwsze adaptacyjne przeglądy u maluchów. Moje motto: „Szczęściem jest robić to, co się kocha.”

Martyna Musiał
Wiceprezes zarządu i współwłaściciel marki deweloperskiej BMC Budujemy Twoje marzenia

Kurs „ Bądź widzialną Marką” jest dla osób, które gotowe są do pracy nad sobą w kontekście firmy, czy biznesu. Chcą wyjść z cienia, chcą opuścić bezpieczną strefę komfortu i zmierzyć się ze swoimi ograniczeniami czy błędnymi założeniami. Z pewnością mogą liczyć na wsparcie ze strony prowadzącej, ale przede wszystkim muszą nastawić się na pracę własną. Nie polecam kursu osobom, które nie chcą zmieniać swojego Status Quo, bo tu trzeba być świadomym i gotowym choćby na zmianę podejścia do wielu spraw.
Po kursie mogę wskazać na konkretne zmiany w firmie. Założyłam Instagram, w mediach społecznościowych pokazuję ludzką twarz firmy – zdjęcia czy film z targów, gdzie jesteśmy widoczni jako team. W planie mam przebudowę strony internetowej, aby pokazać na niej twarze pracowników i swoją. Z perspektywy 7 miesięcy, kiedy patrzę wstecz na to, co się w moim życiu zadziało, uświadomiłam sobie, że warto pokazać światu to, co się robi w firmie czy życiu.

Natalia Kubit
Dyrektor Kreatywna i twórczyni marki Natalia Kubit Interiors oraz Velvet Manor

Czy perspektywa własnego sukcesu w biznesie oddala się? Czy wizja firmy i Ciebie samej jest przejrzysta? Czy nie zapomniałaś o sobie i swoich pragnieniach? Okazało się, że praca z Mentorem na każdym poziomie biznesu pozwala precyzować, wizualizować, realizować spójne plany. Rekomenduję mentoring biznesowy każdej Kobiecie wymagającej więcej od siebie i więcej od codzienności.

Agnieszka Kośnik – Zając
Założycielka Instytutu Kosmetologii Babiana w Gdańsku, prezes Fundacji Wspierania Rozwoju Medycyny Anizja

Mentor – rola, która zobowiązuje do inspiracji, refleksji i działania. Dla mnie jako (mentee) ciekawe doświadczenie. Potrafię tworzyć firmy, budować kliniki, zainicjować stworzenie nowego oddziału w szpitalu, ale pobudzić drugą osobę do działania, mało tego – do wypracowania sukcesu – to nie lada umiejętność. A jak twierdzi Tom Peters „Nie ma żadnego usprawiedliwienia, by nie stać się wielkim. Rok temu  byłam przekonana, że jestem w cudownym momencie kariery, życia. Stabilna firma, dzieci poszły do szkoły, byłam szczęśliwa. I pamiętam pierwsze spotkanie z Ewą Czertak  – jest dużo do zrobienia, powiedziała. Jak to? Tyle przecież osiągnęłam. Tak właśnie jest, kiedy spotykasz mentora. On już wie, widzi, odkrywa potencjał, snuje plany, roztacza wizje. I czeka… aż mentee „zaskoczy“. I tak było w naszej współpracy. Los, przypadek sprawił, że jednego dnia musiałam z roli wspólnika wejść na pozycję lidera. Zadzwoniłam wtedy do Ewy z potrzebą niebanalnej zmiany za sterami firmy. Po roku znowu myślę, że jestem w cudownym momencie, na wszelki wypadek się nie rozsiadam. Dziś firma ma dwóch liderów, wzmocniła swoją pozycję – a wszystko dlatego, że znalazłam mentora, czego i Państwu życzę!

właściciel
Sklep internetowy Eco&Well

Wiem, że budowanie marki osobistej to ciągły proces i cieszę się, że mam wiedzę jak to robić dobrze, w ustrukturyzowany i zgodny z moimi przekonaniami sposób.

właściciel
Firma informatyczna KP-System

Kurs budowania marki osobistej rekomenduję tym wszystkim, którzy chcą szybko wzmocnić kompetencje potrzebne w biznesie i nie mają czasu na błędy. Polecam go również tym, którzy już działają w biznesie, ale cel jaki chcą osiągnąć jest dla nich nieczytelny, owiany mgłą niepewności, niewiedzy, niezdecydowania. Kurs z pewnością sprecyzuje konkretne cele i zadania do wykonania.

właściciel
Międzynarodowe biuro tłumaczeń Inter-Translat

Dzięki szerokiemu zakresowi treści każdy jest w stanie zdefiniować obszar, z którym ma największy problem i go rozwinąć. Pozwala uporządkować wszystkie elementy zawiązane z prowadzeniem firmy.

Krzysztof_Janowski
Krzysztof Janowski
Przewodnik, mentor, trener, pomaga odnaleźć spokój i autentyczność, prowadzi programy związane z rozwojem osobistym.

Mogę podzielić się swoją dwuletnią perspektywą od ukończenia kursu Personal Branding BĄDŹ WIDZIALNĄ MARKĄ .
Z tej perspektywy mogę powiedzieć, że wiele w moim życiu się zmieniło. Wzrosła świadomość siebie, świadomość rozwoju wewnętrznego, odkryłem głębsze piękno, wartość jakości i znaczenie osobistej historii.

Kurs rozpocząłem z postanowieniem zbudowania marki osobistej. Zależało mi na tym, by nazwać swoje umiejętności, uporządkować przekaz oraz stworzyć własny sposób komunikacji z odbiorcami. Budowanie marki osobistej to proces, w którym trzeba wsłuchać się w siebie, co nie jest łatwe. Przyznam, że odkrywanie piękna w nowym „JA” i oswojenie się z nową marką było dla mnie trudne. Natomiast za najważniejszy rezultat uczestniczenia w tym kursie uważam odkrycie duchowości i świata wewnętrznego.
W czasie pracy nad marką miałem chwile uskrzydlające, związane z odnalezieniem spójności, odnalezieniem jakości, odnalezieniem piękna i harmonii. Znalazłem nową drogę. Chcę mocno podkreślić, że właśnie po ukończeniu kursu pojawiła się przestrzeń do rozwoju, w której mogę budować nowy, duży brand oraz nadać mu inną jakość. Moja firma zmieniła się dzięki pracy nad marką, a nowy kierunek działań i odkryć jest tym motorem do zmian.
Komu rekomenduję kurs?

Polecam w szczególności osobom, które jeszcze nie czują w pełni swojego przekazu lub chcą go uspójnić, czy też zbudować na nowo. Polecam także tym, którzy chcą dodać marce osobistej duchowego charakteru.

Autorka i prowadząca kurs Ewa Czertak potrafi budować wizerunek marek premium. Dzięki pracy z Ewą przekracza się pewien próg i odkrywa po prostu głębsze piękno swojego życia, swojej firmy i osobistej historii. To czasem wydają się kosmetyczne dodatki, jednak zmieniają wszystko, dodają impetu do działania, chęci stawiania kolejnych wyzwań i podnoszenia jakości swoich usług.
Gdybym miał w jednym zdaniu określić własne motto życiowe, jakie będzie mi przyświecało w tworzeniu własnej historii, które wypracowałem w procesie budowania marki osobistej, powiedziałbym, że: odkrycie prawdy to wymagająca i dojrzała droga, to droga do spełnienia, szczęścia i pokoju.

CO NAS WYRÓŻNIA
Mamy
doświadczenie

W naszym kursie uczestniczyło 260 właścicieli firm z całej Polski.

ZZ
Jesteśmy
skuteczni

Sukcesy biznesowe osób biorących udział w kursie mówią same za siebie – zapraszamy do zapoznania się z rekomendacjami uczestników na stronie rekomendacje oraz wywiadami z klientami na kanale YouTube

sprawdzony
scenariusz

Nasz proces budowania marki jest praktyczny.

Dostosowujemy się
do realiów

Uwzględniamy aktualne warunki w sektorze małych i średnich firm, dlatego dostarczamy potrzebną wiedzę oraz skuteczne narzędzia, tak aby właściciel mógł samodzielnie budować pozycję eksperta/lidera.

POZNAJ NASZE ATUTY

W Akademii znamy reguły i korzystamy z aktualnej wiedzy, śledzimy trendy i aktywnie je wdrażamy. Ewa Czertak, twórca Akademii i prowadząca kurs, tworzy społeczność przedsiębiorców w cyklu spotkań Marka z historią w tle. Koncept Marka z Klasą, gromadzi przedsiębiorców i pomaga przekształcać ich biznesy. Prezes Akademii Marki z Klasą, dokładnie rozumie i czuje wagę rewolucyjnych zmian w technologii, dostępie do informacji, sprzedaży i marketingu, jakie dokonują się na w ostatnich latach. Internet i social media, zmieniają każdy obszar ludzkiego funkcjonowania i ustalają nowe zasady. Przedsiębiorca potrzebuje mądrego i świadomego przewodnika. Towarzyszymy przedsiębiorcom w ich transformacji.

CZEGO SIĘ NAUCZYSZ

Proponowany trzymiesięczny indywidualny kurs budowania marki osobistej jest wyróżniającą się ofertą na rynku szkoleniowym w Polsce.

  • Uczestnik zyskuje trwałą zmianę. Efektem tej zmiany jest widoczność na rynku, spójność komunikacyjna i wizerunkowa w social media.
  • Uczestnik kursu uzyskuje narzędzia i techniki, stosowane w budowaniu osobistej marki.
  • Uczestnik zyskuje umiejętność samodzielnego tworzenia narracji marki osobistej.
UCZESTNICY PROGRAMU KURSU OTRZYMUJĄ

Konsultacje z ekspertami

Prawo do preferencyjnych cen konsultacji z ekspertami Akademii.

Preferencyjne ceny

Preferencyjne ceny sesji wizerunkowej oraz budowania strony internetowej.

Mentoring

Prawo do korzystania z mentoringu dla przedsiębiorców w Akademii Mentora. Mentoring rozwojowy wspiera biznes poprzez rozwój kompetencji przywódczych ich właścicieli;

Zaproszenie na spotkania

Personalne zaproszenia na cykliczne spotkania przedsiębiorców
www.markazhistoriawtle.com

Akademia Mentora

OPIS PROGRAMU KURSU

W ramach kursu oferowana jest aktywna pomoc we wdrożeniu komunikacji oraz dodatkowo poza kursem istnieje możliwość kontynuacji pracy z innymi ekspertami Akademii  – Nasz Zespół

Trzymiesięczny indywidualny kurs to 4 sesje odbywające się w odstępie 3 tygodni.

Jedna sesja to 4 godziny warsztatowe. Warsztaty odbywają się w dniach roboczych. Harmonogram całego kursu potwierdzamy na pierwszym warsztacie. Na pierwszej sesji podpisywana jest umowa szkoleniowa.

ZAKRES TEMATYCZNY KURSU

Poznaj siebie i swoją Personę. Określ tożsamość osobistej marki, jej najważniejsze atrybuty. Stwórz scenariusz działania Persony.

Określ Brand Strategy Idea. Określ misję, wizję, ambicję oraz cele rozwojowe marki w perspektywie dziesięciu lat, pięciu lat, trzech lat i jednego roku. Rozpoznaj grupę docelową do której marka adresuje swój komunikat.

Historia marki. Stwórz inspirującą historię osobistej marki. Poznaj archetyp marki. Przygotuj spójną narrację dla marki osobistej, zgodną z jej archetypem.

Działania Public Relations. Rozpoznaj indywidualny styl narracji marki. Przygotuj plan na start i po starcie – zaplanowanie działań wdrożeniowych na najbliższy rok.

AUTORSKI KURS SKŁADA SIĘ Z IV SESJI ZJAZDOWYCH

Do ustalenia indywidualnie, możliwa praca on line.

Kurs odbywa się w Warszawie.

INWESTYCJA
KURS INDYWIDUALNY BAZOWY

(nie obejmuje indywidualnych konsultacji oraz warsztatów dodatkowych z ekspertami)

4200 zł netto

plus 23% VAT (5166,00 zł brutto)
rozłożona na raty, płatne miesięcznie.

DODATKOWO PŁATNE
  • Wartość marki w ujęciu prawnym – prawna ochrona marki. Jak ochronić i wykorzystać potencjał wyróżniającej się marki? Jak budować wartość marki osobistej, wartość marki firmy oraz wartość marki produktu lub usługi.
  • Stylizacja Persony. Jak przygotować profesjonalny wizerunek marki osobistej poprzez wygląd i ubiór?
  • Social Video dla Biznesu – jak stworzyć oraz wprawić w ruch kanał YouTube dopasowany do potrzeb oraz modelu biznesowego, gdzie głównym medium przekazu jest video.
  • Sesja Instagramowa lub sesja wizerunkowa.
  • Wizerunkowa strona internetowa.
OPŁATA WPISOWA

Pierwsza rata płatna przed pierwszym warsztatem zostaje odjęta od całościowej opłaty za kurs.

Płatność przelewem na podany numer konta:
Akademia Marki z Klasą Ewa Czertak
Ul. Ludwika Narbutta 25A lok.106
02-536 Warszawa

BANK: mBank S.A.
Nr konta: 26 1140 2017 0000 4302 0890 5897

DODATKOWE INFORMACJE

Akademia Marki z Klasą to miejsce dla świadomych, aktywnych przedsiębiorców, którzy  chcą, by wizerunek i osobista marka stanowiły odzwierciedlenie ich osobowości, stanu ducha, prestiżu, wolności, sukcesu.

Zapewniamy:

  • profesjonalne, drukowane materiały szkoleniowe , przerwy kawowe
  • kontakty biznesowe oraz możliwość promowania swoich usług i produktów