Poznaj Nas lepiej

O AKADEMII

Budujemy autentyczne marki osobiste od 2012 roku
WITAMY W AKADEMII MARKI Z KLASĄ
Akademia Marki z Klasą to ogólnopolska i elitarna organizacja szkoleniowa dla której wartością nadrzędną jest autentyczność w życiu i w biznesie. Akademia buduje Dobre Marki Osobiste właścicieli firm oraz wzmacnia ich wartość w odbiorze rynku. Od 2012 roku pracowała z ponad 260 przedsiębiorcami o ugruntowanej pozycji z całej Polski.

Akademia Marki z Klasą to pierwsza na polskim rynku kompletna propozycja budowania marki osobistej w połączeniu z doskonaleniem osobistym i zawodowym dla  przedsiębiorców, konkurencyjna do studiów podyplomowych.

Od 2012 Akademia Marki z Klasą w oparciu o autorski program Ewy Czertak  prowadzi szkolenia Personal Branding dla firm, kursy grupowe budowania marki osobistej oraz półroczne kursy indywidualne dla właścicieli, freelanserów, jednorodnych grup zawodowych oraz CEO.

Od 2017 roku Agencja Brandingowa realizuje strony wizerunkowe, sesje zdjęciowe wizerunkowe, instagramowe oraz dystrybucje i produkcje treści social video. W procesie budowania osobistej marki Akademia łączy działania marketingowe, PR, wizerunkowe z rozwojem właścicielskich firm.

Czy marka bez fajerwerków przebije się na rynku?
– w rozmowie z Ewą Czertak mówi Grzegorz Kosson,
brand coach

„Marka to prawda. (…)A dzisiaj bardzo trudno jest przez warstwę powierzchowności – eksplozję mediów społecznościowych, kulturę selfie, dotrzeć z tą prawdą do serca klienta”.

Co jest największym problem właścicieli firm?
– w rozmowie z Ewą Czertak mówi Agnieszka Śmiejka,
ekspert ds sprzedaży.

„Pierwsza kwestia to widoczność marki firmy na rynku. (…) Znam wiele osób, które zakładają firmę po to, żeby nią zarządzać, a nie po to by być na pierwszej linii w relacjach z klientem. A to jest problem. (…)

Jak odnieść sukces w amerykańskim stylu?
w rozmowie z Ewą Czertak, mówi Żaneta Auler,
podróżniczka z LA

„Istnieje kombinacja najlepszych cech przedsiębiorcy, kiedy chce odnieść sukces globalnie. Właścicielka dwóch firm w Los Angeles po 10 latach decyduje się na budowanie osobistej marki w Akademii. Dlaczego?”

MISJA
Naszą misją jest dostrzeganie dobra w drugim człowieku
i podnoszenie jego wartości w odbiorze rynku.
O założycielce

Buduje autentyczne marki premium, praktyk personal branding dla CEO, przedsiębiorców, trener biznesu, mentor.

Prezes Akademii Marki z Klasą, twórca kursów budowania marki osobistej dla przedsiębiorcy. Tworzy autentyczne osobiste marki premium i przekształca biznes stojący za właścicielem. Podnosi wartość osoby i jej projektu w odbiorze rynku. Ekspert ds. wizerunku, wystąpień publicznych, PR i komunikacji w międzynarodowych organizacjach, mówca. Prowadzi warsztaty i wykłady dla firm. Organizatorka spotkań dla przedsiębiorczych kobiet „Marka z historia w tle”

Od 2012 roku pracowała z ponad 260 przedsiębiorcami o ugruntowanej pozycji z całej Polski.
Członek Rady Fundacji Lesława A. Pagi. Mentorka i opiekun merytoryczny w programie fundacyjnym Akademia Liderek Biznesu. Posiada między innymi tytuł MBA oraz Master Business Trener – level superior. Autorka licznych artykułów o budowaniu marki. Jest maratończykiem, jeździ konno, uprawia taniec towarzyski, przebiegła Runmageddon. Pasjonuje ją filozofia wartości, teologia oraz savoir- vivre. Osobista misja: Czynić ludzi Wielkimi.

Prowadzi Akademię Mentora, która rozwija przedsiębiorców do roli mentorów we własnych firmach. Twórca kanału Youtube Ewa Czertak, pisze bloga.

Współtworzyła Polski znak towarowy Marka z Klasą, zarejestrowany w Urzędzie Patentowym Rzeczpospolitej Polskiej. Znak powstał w 2012 roku, po raz pierwszy został przyznany w roku 2013.

W Akademii Marki z Klasą rozwiązuje problemy właścicieli firm. Zbiera najlepsze praktyki z prowadzonych od 2012 roku półrocznych kursów. Akademię tworzy z zespołem ekspertów.

Certyfikaty i uprawnienia
  • Certyfikat Protokół Dyplomatyczny – Teoria i Praktyka, Europejska Akademii Dyplomacji, 2016;
  • Certyfikat Master Business Trainer level superior 2014;
  • Studia Podyplomowe Trenera Grupowego w Laboratorium Psychoedukacji przy Wyższej Szkole Psychologii Społecznej, 2006-2007;
  • Dyplom MBA wydany przez Prywatną Wyższa Szkołę Business’u i Administracji w Warszawie 1996-1999;
  • Dyplom ukończenia kursu Master Coach ICC – trening zaawansowany, zawierający narzędzia executive i team coaching, prowadzony przez trenera i współzałożyciela ICC Josepha O’Connor, 2005;
  • Międzynarodowy Certyfikat Coacha International Coaching Community Lambent do Brasil, 2004 (nr. certyfikatu 31);
  • Członkini International Coaching Community (ICC); od 2005;
  • Studia dyplomowe w Akademii Teologii Katolickiej 1991-1996 (obecnie Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego);
„Bądź zmianą jaką chcesz widzieć w świecie”.

MARKA Z KLASĄ jako znak towarowy, przyznawany jest właścicielom firm, którzy spełniają warunki określone w regulaminie i ukończyli kurs budowania marki osobistej „Bądź widzialną Marką” w Akademii Marki z Klasą. Wyróżniona osoba otrzymuje roczną licencję dla oznaczania swoich usług i posługuje się w sposób słowno-graficzny znakiem towarowym MARKA Z KLASĄ.

Polski znak towarowy, zarejestrowany w Urzędzie Patentowym Rzeczpospolitej Polskiej powstał w 2012 roku, a po raz pierwszy został przyznany w roku 2013. Głównym celem przyznawania znaku jest popularyzacja etosu polskiego przedsiębiorcy.

Przedsiębiorca buduje autentyczną markę osobistą kiedy zobowiązuje się własnym nazwiskiem do podejmowania odważnych i wszechstronnych działań, związanych z dostarczaniem dla swoich odbiorców produktów i usług najwyższej jakości.

Znak Marka z Klasą to wyraz konkretnej filozofii życia w zgodzie ze sobą. Ta autentyczność odwzorowuje się w szczególnym sposobie prowadzenia biznesu. Jest to osobiste zobowiązanie do kreowania najwyższej wartości dla ludzi i świata. W biznesie jest to odwaga do realizowania wartości wyższego rzędu takich jak prawda, piękno, prawdomówność, dobro, sprawiedliwość.

Licencjobiorca ma prawo do używania znaku:

  • na plakatach, wizytówkach, drukach firmowych i innych materiałach promocyjnych,
  • we wszelkich publikacjach (opinie, broszury, biuletyny, ulotki),
  • na stronach internetowych i innych nośnikach informacji będących własnością Licencjobiorcy
  • roll upach i banerach w trakcie imprez promocyjnych organizowanych przez Licencjobiorcę lub spotkaniach, w których Licencjobiorca bierze udział (np. targi, wystawy, pokazy, konferencje, seminaria, szkolenia)
  • w kontaktach biznesowych, poprzez informowanie odbiorców o prawie do używania Znaku,
  • w każdy inny sposób mający na celu promocję produktów i/lub usług Licencjobiorcy.
DEKALOG MARKI
Aplikacja mądrościowa, czyli dziesięć nawyków zebranych razem
Bądź na wprost.
Nie stwarzaj fałszywego wrażenia na temat swojego sukcesu.
Bądź uczciwy
Okazuj dobroć, dziel się wiedzą i doświadczeniem.
Mów prawdę o tym co Cię ukształtowało.
Podejmuj zobowiązania ostrożnie i uczyń ich dotrzymywanie punktem honoru.
Szczerze określ swoje Dlaczego i po co?
Nie manipuluj i nie zmieniaj faktów.
Mów prostym językiem. Nazywaj rzeczy po imieniu.
Ćwicz wielkość i pokorę, bez wyolbrzymiania znaczenia własnej osoby.
Nie stwarzaj fałszywego wrażenia na temat swojego sukcesu.
Okazuj dobroć, dziel się wiedzą i doświadczeniem.
Podejmuj zobowiązania ostrożnie i uczyń ich dotrzymywanie punktem honoru.
Nie manipuluj i nie zmieniaj faktów.
Ćwicz wielkość i pokorę, bez wyolbrzymiania znaczenia własnej osoby.
Co oferujemy?
KURSY
INDYWIDUALNE

Personal Branding CEO,
przedsiębiorców

SZKOLENIA
DLA FIRM

Programy indywidualne dla CEO
Budowanie marki osobistej liderów

WYSTĄPIENIA
PUBLICZNE

inspiracja
rozwój

ORGANIZACJA
SPOTKAŃ

Marka z Historią w Tle
integracja

AKADEMIA
MENTORA

akademia mentora
mentoring

AGENCJA
BRANDINGOWA

sesje zdjęciowe
strony www wizerunkowe

PUBLIKACJE
Baby są jakieś inne
Forbes

Emilia Bartosiewicz odeszła z korporacji bez jednej dla siebie ważnej wizytówki, a zbudowała sporą sieć kontaktów między kobietami biznesu. Jej Ladybusiness Club skupia blisko 60 członkiń. Zanim rozpoczęła przygodę z biznesem, przez 5 lat pracowała w międzynarodowej korporacji. Zajmowała się organizacją spotkań i konferencji dla top managamentu. Odpowiadała też za utworzenie biura korporacji w Polsce.

RMF FM Classic
Ogólnopolski dzień z klasą

Gościem Specjalnym i Ambasadorką spotkania będzie Beata Tyszkiewicz, która wygłosi wykład „Savoir vivre Kobiety z Klasą XXI wieku”. Ogólnopolski Dzień z Klasą to zaakcentowanie wartości, jakimi powinna kierować się każda kobieta w życiu, myśląc o kształtowaniu wielowymiarowego piękna wokół siebie. To dzień, w trakcie którego każda z nas może powiedzieć o sobie „Mam klasę!”.

Bądź widzialna
Businesswoman&life

Kiedy już odkryjesz w czym jesteś dobra, niezastąpiona, wkracza do Twojego życia pasja i staje się motorem podejmowania działań. Odryłaś swój talent i co dalej? Steve Jobs kiedyś powiedział: „Twoja praca wypełnia większość Twojego życia, jedynym sposobem by osiągnąć satysfakcję…”

Personal Branding z klubu zwyczajnych do klubu wielkich
Law business quality

Rozpoczynając pracę z osobami, które chcą budować własną markę, witam każdą zawsze tak samo – witam w Klubie Zwyczajnych. I przed każdą osobą stawiam to samo zadanie. Pokaż, co takiego w Twoich produktach czy usługach odpowiada na pragnienia ludzi, a dasz prawdziwy powód do prowadzenia z Tobą interesów. Następnie naucz się sztuki sprzedawania siebie, wykorzystując swoje mocne strony.

Zakamarki Personal Brandingu
Dolce Vita

Czy w Polsce istnieje jedno właściwe rozumienie Personal Brandingu? Odpowiedź krótka i uczciwa: NIE MA. O sukcesie konkretnej drogi budowania osobistej marki decyduje finalny odbiorca, a każda propozycja zbliżająca do samodzielności w działaniu i myśleniu staje się dzisiaj wartościowa i na wagę złota.

Stań się bohaterem własnej historii
Dolce Vita

Bohaterowie jakich znamy z dzieciństwa ponoszą ryzyko, pomagają innym i występują w obronie wartości – z pełną świadomością kosztów i niebezpieczeństw. Czy Ty jesteś bohaterem własnej marki? Znalezienie wyższego celu dla codziennych działań zawodowych wymaga nie lada gimnastyki, a nawet rzekłabym ekwilibrystyki. Co z tego, że mamy zajęcie, które wystarcza by zapełnić dzień lub daje zabezpieczenie finansowe, jeśli nie ma w nas radości tworzenia i pasji?

Płeć kształtuje wizerunek
Dolce Vita

By kobieta mogła wejść w świat biznesu musi poznac jego reguły. A to są wciąż męskie reguły gry. Możesz znaczyć więcej będąc świadoma ich zasad. Często kobiety w biznesie upodabniają się do mężczyzn by móc stać się ich partnerami biznesowymi.

Personal branding – Budowanie silnej marki, propozycja nie dla każdego
Dolce Vita

Na rynku wciąż pojawiają się poradniki w stylu zmienię twoje życie, sukces na 50 sposobów, zostań milionerem, skalibruj swój umysł na sukces, kupujesz, czytasz zachłannie a po kliku stronach zawiedziona odkrywasz, że to kompletnie nie dla ciebie. Tak, jak w przypadku większości książek kucharskich czy książek modowych. Ostatnie porady zaczęły pojawiać się na temat personal brandingu, dlatego postanowiłam sprostować kilka niedorzeczności.

Kapcie ambasadorowej
Dolce Vita

Nic tak nie podnosi energii jak emocjonująca rozmowa osób o kompletnie innych poglądach w temacie szczególnie tym, który został zawarty w tytule.A zaczęło się niewinnie, od określenia tego, co jest niezbędne kobiecie, by mogła myśleć o sobie: „Mam klasę”! Kością niezgody okazał się savoir vivre. Bo po co i komu jest potrzebny?

Jak budować markę personalną
Dolce Vita

Wszyscy w głębi duszy potrzebujemy porządku i piękna. „Jeśli jako cały majątek pozostaną Ci dwa chleby sprzedaj jeden z nich i za groszę kup hiacyntów by nakarmić swoją duszę”. Chleb i kwiaty? Pierwsza myśl to przesada.

Czy potrzeba nam więcej klasy?
Dolce Vita

Świat niespecjalnie potrzebuje pięknych i wystylizowanych celebrytów, wielkich pokazów mody czy kolejnych farm piękności. Świat za to szalenie potrzebuje większej życzliwości, hojności, mądrości – mówiąc wprost – potrzebujemy w życiu klasy.

Cała prawda o personal brandingu
Dolce Vita

Personal branding czyli osobista marka to nowa koncepcja odnosząca się do osób indywidualnych w obszarze budowania wiarygodności, więzi i zaufania, które ludzie odczuwają względem drugiego człowieka a tym samym względem produktu, usługi, która jest przez niego proponowana. Do niedawna budowanie marki było rezerwowane tylko dla dużych firm i korporacji, zaś personal branding odnosi się do osoby. To budowanie marki, opartej na osobistej tożsamości, określające pewien zestaw obrazów, emocji i uczuć, które będą oddziaływały na innych, zanim wejdziemy z nimi w bezpośrednią interakcję i będziemy chcieli oferować nasze produkty i usługi.

Atrakcyjni w biznesie, atrakcyjni w życiu
Dolce Vita

Ekspert budowania osobistej marki i wizerunku Ewa Czertak oraz ekspert w kreowaniu piękna dr n.med. Beata Detchloff szukają odpowiedzi na pytanie czy profesjonalny wizerunek w biznesie może być atrakcyjny.

Kobiecy biznes jest fantastyczny!
Polskie Radio

Buduj wizerunek, buduj markę osobistą, w ten sposób zbudujesz mocną markę swojej firmy. A jeżeli klasa, to już na całe życie – przekonuje Ewa Czertak, która w Lady Business Club pomaga kobietom osiągać sukces na własny rachunek. Emilia Bartosiewicz i Ewa Czertak po odejściu z pracy na etacie, długo szukały informacji, na kim mogłyby się wzorować tworząc własne firmy i postanowiły stworzyć, dla kobiet takich jak one, spotkania w ich własnym Lady Business Club. Członkinie Klubu wspierają się w prowadzeniu własnego biznesu, a ich spotkania przypominają radosne i kolorowe święto. Długo się do nich przygotowują.

Jaka matka taka córka
Kikimora

Po kilkunastu latach, kiedy przybyło mi lat, doświadczenia i ponownie zostałam mamą. Zweryfikowałam hasło: „Bądź sobą”. Często rozumiane opacznie stało się źródłem rozleniwienia i akceptacji złych zachowań i nawyków. Dzisiaj w dobrym guście i stylu jest dbać o własną równowagę i wygodę.

4 mity na temat kreowania wizerunku małej firmy w sieci
Magazyn Firmer

Kształtowanie e-wizerunku, rozumianego jako wizerunek tworzony za pomocą mediów elektronicznych, może stać się syzyfową pracą, jeśli od początku nie zdamy sobie sprawy z jego wagi, nie będziemy kreować go świadomie i dbać o jego utrzymanie. Badania przeprowadzone przez Centrum Nowej Technologii, opublikowane przez portal eGospodarka.pl, pokazały, że 80 proc. ankietowanych chętniej korzysta z oferty dostępnej w sieci, a aż 92,5 proc. uzależnia wybór danej firmy od tego, jak prezentuje się ona w internecie. 56,13 proc. badanych twierdzi, że strona www przedsiębiorstwa jest równie ważna jak jego wizerunek offline. W obliczu tych statystyk niepokojące wydają się być dane, że tylko 15 proc. internautów świadomie buduje własny wizerunek w internecie.

Mama z Klasą
Maluchy3miasta.pl

Wiele poznanych przez nas kobiet ma poczucie, że nie kieruje swoim życiem w sposób satysfakcjonujący. Dla wielu źródło ulgi to dowiedzenie się, że normalnym jest stan poszukiwania i po prostu zwyczajne ludzkie nie wiem czego chcę. Wiele kobiet wybiera to, co jest pewne czyli bycie mamą na pełen etat, a później wydłuża ten okres w nadziei, że z czasem jakieś rozwiązanie się znajdzie.

O wizerunku, marce i przedsiębiorczości
obcasypodlasia.pl

Właściwie zbudowana i wypromowana marka działa jak kurier, przynosi odpowiednio zapakowaną informację na nasz temat pod dokładnie podany adres (grupa docelowa). Dostarczona informacja pozwala odbiorcy szybko rozpoznać z jaką marką osoby ma do czynienia. W tym krótkim momencie odbiorca „odczytuje“ wartość marki i określa czy chce być z nią w kontakcie czy wręcz przeciwnie, zrobi wszystko, by tego kontaktu uniknąć.

O savoir-vivre i świecie klasy premium
Trójmiasto.pl

Savoir-vivre, w tym etykieta biznesu, upraszcza życie – podpowiada, jak nie wykraczać poza przyjętą linię, pozwala na dopasowanie się, daje szlif, a jednak wymaga od nas świadomie podejmowanego wysiłku. Poza nielicznymi wyjątkami, my zwyczajnie musimy wypracować w sobie określone mechanizmy reagowania i zachowania.

Savoir-vivre to świadomy wysiłek uprawiania siebie, uprawiania swojego intelektu, sprawności, umiejętności.

"Komunikator czy wirtualny telefon? Zwyczaje komunikacyjne w firmach"
Trójmiasto.pl

Najczęściej spieszymy się pisząc korespondencję służbową i dlatego warto po napisaniu właściwej treści dodać miłe formy grzecznościowe. Warto nawiązać do wcześniejszej korespondencji, podziękować, napisać serdeczne pozdrowienia, podpisać się pełnym imieniem i nazwiskiem wraz z funkcją służbową. Taki zwyczaj w zupełności zastąpi emotikony, a jednocześnie wyrazimy swoje emocje i szacunek dla adresata korespondencji. Pamiętajmy, że po drugiej stronie maila jest taki sam człowiek jak my.

Bohater własnej historii
Beauty Forum

Atrakcyjność w biznesie to przede wszystkim stworzenie w oczach klienta właściwego obrazu nas samych, stworzenie porywającej opowieści, która zapadnie w pamięć i będzie wyrażała dokładnie to, na czym nam zależy. Również z doświadczenia wiem, że dobra historia zmienia świat drugiego człowieka, zmienia jego nastawienie. A czy w kontaktach biznesowych nie o to nam właśnie chodzi? – o zmianę nastawienia klienta do nas, do naszej usługi, firmy.

CO MÓWIĄ O NAS KLIENCI
Anna Król
Partner zarządzający CKK Architekci Biuro Projektowe.

Przede wszystkim złapałam wieloletnią perspektywę w tym, co robię. Żyjemy tu i teraz, ale nasze cele muszą sięgać daleko w przyszłość. Sprawdza się maksyma: miej własne cele, bo inaczej będziesz realizował cudze. Czuję się wyposażona w doskonałe narzędzia do ich realizacji. I wiem, że osiągnę to, co zaplanowałam. Nie zatracę przy tym nigdy szacunku do samej siebie.
Rekomenduję kurs budowania marki osobom zdecydowanym na wzięcie odpowiedzialności za wszystko w swoim życiu we własne ręce. Aby ten kurs osiągnął wymierny skutek w naszym życiu, obowiązuje postawa: maksymalne zanurzenie.

Anna Pestilenz
Właścicielka Hotelu Szafir w Jastrzębiej Górze

Zgłosiłam się jako jedna z pierwszych w 2013 roku i tak zaczęła się moja wielka przygoda. Tak jak dla każdej z Was, Ewa Czertak stała się dla mnie mentorem, doskonałym mówcą i inspiratorką działań. Kiedy wspominam swój udział w kursie budowania marki to myślę o godzinach, dniach, tygodniach, a w końcu, miesiącach własnej pracy i pracy mentora. Ewa użyczyła mi swojej wiedzy, doświadczenia i wsparcia. To nie był łatwy czas. Wymagał cierpliwości, pracy i krytycznego spojrzenia na siebie. Był swoistą lekcją pokory, która pozwoliła na rozwinięcie skrzydeł. To wszystko mogło się udać tylko dla tego, że do serca wzięłam sobie słowa Ewy: „Masz szansę wykorzystać swój rozwój osobisty, jeżeli przez chwilę będziesz gotowa być uczniem”.

Barbara Stelmach
Właścicielka rodzinnej marki Eterno

Zaczęłam Kurs z postanowieniem wzmocnienia swojego osobistego wizerunku. Polecam cały proces w szczególności kobietom o wolnych, artystycznych zawodach, zwłaszcza świadczących usługi.
Największym wyzwaniem w czasie trwania Kursu, było rozróżnienie marki osobistej od marki firmy, która funkcjonuje od kilkunastu lat.
Zdecydowanie najważniejszym efektem uczestnictwa w warsztatach było zrozumienie i docenienie wartości własnej firmy. Dzięki warsztatom pozbyłam się lęku przed nagrywanie siebie. Pozwoliło mi to przełamać pewnego rodzaju barierę, np. do prowadzenia live’a, który jest obecnie jedyną skuteczną metodą pozycjonowania strony na Facebook’u.
Najważniejszym efektem uczestniczenia w procesie było zdanie sobie sprawy, że koniecznie muszę zadbać o siebie jako markę osobistą.

Beata Block
Prezes Zarządu, współwłaścicielka firmy RDL Hydraulics Sp. z o. o

Wiedziałam, że ten kurs jest inny niż pozostałe propozycje na rynku. Kierowała mną duża ciekawość. Wiedziałam, że nie będzie łatwo.
Rekomendowałabym kurs każdej przedsiębiorczej osobie, która zdecydowała się pójść swoją drogą i założyła własną firmę. W dzisiejszych czasach, jak nigdy wcześniej przedsiębiorca musi mieć wiarę w siebie, takie wewnętrzne przekonanie, że poradzi sobie w każdej sytuacji. Niezbędne jest do tego zagłębienie się w siebie i poznanie siebie. Po kilkunastu latach w biznesie trudno poznać swoje pragnienia, odkryć ambicje i formułować cele na 2026 rok. Podczas całego kursu targały mną różne emocje, od wzlotów do upadków. Kończąc kurs czuję pewien niedosyt. Może to i lepiej, bo dalsze działania powinien każdy z nas kontynuować sam. Zakończenie kursu dopiero tę pracę tak naprawdę rozpoczęło.
Z perspektywy 7 miesięcy, kiedy patrzę wstecz na to, co się w moim życiu zadziało….zrozumiałam, że życie daje wiele możliwości, trzeba tylko znaleźć właściwe rozwiązania dla siebie i firmy.

Daniela Kurczabińska-Luboń
Lekarz medycyny zapobiegawczej i mikroodżywiania. Właścicielka Ośrodka Medycyny Zdrowia PREVENEO

Kurs budowania marki zaczęłam z wielkim chaosem w głowie, mnóstwem pomysłów, których nie potrafiłam usystematyzować i postanowieniem, że czas spędzony na wspaniałych spotkaniach z grupą i, przede wszystkim, z Ewą Czertak musi zaowocować uporządkowaniem moich działań.
Program kursu jest wspaniały, potrzebny każdej kobiecie, która ma określone zawodowe aspiracje i rozwija działalność biznesową, ale również potrzebny tym, którzy swoją działalność prowadzą już od lat. Spotkania dają inne spojrzenie na to, co robimy – świeży, nowy i czasem zupełnie inny ogląd sytuacji – niesamowicie ważne.

Donata Sulikowska
Właścicielka Dom Edumontessori

Moja historia budowania marki osobistej to przykład drogi – metamorfozy. Ciągle wiem, że mam wiele do zrobienia, ale teraz nie boję się tego co przede mną. Poprzez markę osobistą zbudowałam siebie, podziękowałam sobie za wiele rzeczy i dałam sobie prawo cieszyć się z małych sukcesów. Człowiek zmienia się pod wpływam inspiracji lub pod wpływem desperacji. Ja wolę tę pierwszą opcję dlatego wybrałam budowanie marki w monencie gdy moja firma kręci się całkiem nieżle. Zachęcam wszystkich do rozwoju w tym kierunku. Chciałabym teraz wszystkim powiedzieć nie traćcie czasu budujcie waszą markę osobistą, a potem markę firmy.
Dziękuję wszystkim tym osobom, które towarzyszą mi w drodze, szczególnie Ewie Czertak za bycie ze mną w ostatnim czasie. Moja przygoda z Akademią Marki z Klasą dobiega końca ale czuję, że otwierają się nowe drogi i cały czas Ewa pozostaje blisko mnie.

Dorota Waga
Zarządzająca markami:Hotel Sielanka nad Pilicą ****, tour operator „ Słoneczna Toskania”, klub konesera „ Sielanka Travel”

Program Personal Branding Bądź widzialną Marką zaczęłam z chęcią inspiracji i nowej energii.
Rekomenduję kurs wszystkim, którzy chcą się kształcić, rozwijać zarówno w sferze osobistej jak i zawodowej, osobom otwartym, gotowym na konstruktywna krytykę. Program dostosowany jest do potrzeb osób mających doświadczenie biznesowe oraz dla stawiających pierwsze kroki w realizacji swoich projektów. Nie polecam osobom, które nie mają skonkretyzowanych pomysłów biznesowych. Bardzo dobre szkolenie! dużo konkretów i nowości inspirujących do szybkiej realizacji. Będę polemizowała z opinią, usłyszaną wczoraj, że Polska goni zachód. Miejsca takie jak Akademia Marki z Klasą tworzą i popularyzują trendy, o których inni dopiero usłyszą.

Estera Hess
PODRÓŻNIK, założycielka Biura Podróży ESTA

Gdyby cały kurs przekuć na metaforę, będzie to podróż. Polecam ją osobom ciekawym świata, chcącym widzieć więcej, otwartym na przygody i nieznane lądy, głodnym innych ludzi i bardzo kreatywnym. Akademia to rodzaj podróży, z której wraca się z wielkim plecakiem wrażeń, a te, niczym dobrze napisane książki, będą towarzyszyć nam przez całe życie.
Kurs zaczęłam z nadzieją na zmiany, byłam gotowa do pracy nad sobą i chciałam pomóc własnej firmie. Program rekomenduję osobom świadomym, obowiązkowym, pracowitym. Odradzam osobom szukającym trików i tanich efektów lub też nieuporządkowanym emocjonalnie. Budowanie marki osobistej to głęboka praca nad sobą i firmą.
Efekty pracy są ważne przede wszystkim dla mnie i dlatego są tak bardzo ważne dla przyszłości mojej firmy ESTY. Z niecierpliwością czekam na odsłonę nowej ESTY wraz z nowym logo, stroną internetową, blogiem i wizerunkiem w sieci. Uważam, że zrobiłam własnej marce piękny prezent z okazji nadchodzących 10 urodzin.

Kamila Romanow
Wedding planner, właścicielka agencji ślubnej Wedding Heaven

Bardzo istotnym założeniem, z którym rozpoczęłam kurs było dla mnie zwiększenie rozpoznawalności marki, aczkolwiek na tyle umiejętne, aby nie przekraczać pewnych granic.
Rekomenduję kurs osobom, które chcą odnaleźć swoje prawdziwe „ja”, chcą świadomie budować swój wizerunek oraz zwiększyć jego zasięg. Osoby poszukujące, mające w sobie ciągły niedosyt – jestem przekonana, świetnie odnajdą się w Akademii. Kurs pozwala zobaczyć siebie i swoją firmę w nowym świetle. Określamy swoją wartość i uczymy się odwagi, by sięgać po więcej w życiu. Aczkolwiek trzeba mieć w sobie gotowość, chęć do zmian, dużą otwartość i empatię, bo są chwile wymagające wyjścia ze strefy komfortu a tym samym bardzo osobiste.
Najważniejszym efektem uczestnictwa w kursie to pewność własnych umiejętności i sukcesów i komunikowania ich odbiorcom marki.

Katarzyna Przemyska
Właścicielka firmy KP-System działającej w branży IT od ponad 25 lat

Polecam kurs tym, którzy już działają w biznesie, ale cel jaki chcą osiągnąć jest jeszcze dla nich nieczytelny.
Skrzydeł dodawały rozmowy z prowadzącą kurs Ewą Czertak ,która zobaczyła we mnie więcej niż ja sama widziałam przez te wszystkie lata.
Z perspektywy siedmio miesięcznego kursu, to co się w moim życiu zadziało widzę wielką zmianę. Udział w kursie to było odkrywanie i rozwijanie swoich możliwości. Nauka komunikacji, swobody bycia, myślenia o firmie w inny niż dotąd sposób. Była to praca nad zmianą przekonań o sobie i swoich możliwościach.
Gdybym miała określić jeden najważniejszy efekt to jest to zrozumienie, że biznes nie składa się z problemów, lecz z wyzwań, z którymi sobie poradzę, bo istnieją odpowiednie narzędzia lub ludzie do tego stworzeni.

Lucyna Przyborek
Współwłaścicielka salonów optycznych Perfect Vision

Bardzo sceptycznie podchodzę do programów szkoleniowych. Nie inaczej było w przypadku Akademii Marki z Klasą. Jednak już po pierwszym spotkaniu, po raz pierwszy zaczęłam zastanawiać się nad sobą, analizować swoje potrzeby, plany zawodowe i prywatne. Pierwsze spotkania były dość trudne. Okazało się, że nie potrafimy przedstawić siebie, swojej marki w kategorii sukcesu! Pamiętam doskonale przełomowy moment w projekcie, kiedy po wielu naszych nieudolnych próbach przedstawiania historii swojej marki, Ewa Czertak (Ewa, jak ja Ci dziękujęJ) powiedziała: „Dziewczyny, teraz ja opowiem Wam Wasze historie!”. I opowiedziała. To było niesamowite! W jej wykonaniu nasze historie stały się historiami sukcesu! Stałyśmy się dumne z siebie. Jestem dzisiaj Ambasadorem Luksusu we własnej firmie i wiem, że to moja misja życiowa dzielić się w sposób doskonały swoją wiedzą i doświadczeniem. Budowanie marki to konsekwentna i ciężka praca, wiem coś o tym ponieważ zbudowałam markę Perfect Vision od podstaw.

Polecam program Akademii Marki z Klasą wszystkim którzy chcą więcej dowiedzieć się o sobie, którzy dążąc do sukcesu nie zapominają o sobie i chcą pracować nad sobą i swoją marką!!!

Magdalena Korycka
Właścicielka i Dyrektor Zarządzajacy kliniki podologicznej FootMedica, Dyrektor Generalny Pro Pedis

Uważam, że z kursu może skorzystać każdy, niezależnie od wieku, etapu kariery, pozycji zawodowej. Dla niektórych będzie to odkrywanie absolutnie nowych rzeczy, poznawanie siebie, dla innych moment zastanowienia się, podsumowanie tego, co osiągnęli, zbudowali, co można uporządkować w działaniach, aby były one bardziej spójne.
Największym wyzwaniem z jakim przyszłam do Akademii Marki z Klasą był fakt, iż wchodziłam w nową branże, rozpoczynałam swoja drogę zawodową jako przedsiębiorca w branży w, której wcześniej nie pracowałam. Nie mogłam powiedzieć o sobie, że jestem ekspertem, specjalistą w tej dziedzinie. Miałam sporo wątpliwości, jak powiązać swoje wcześniejsze doświadczenie zawodowe z nową rolą.
Najważniejszy efekt uczestnictwa w kursie: Mam jasno określoną historię, którą mogę się posługiwać. Wiem, jak naturalnie powiązać moje wcześniejsze doświadczenie życiowe i zawodowe z tym, czym zajmuję się obecnie. Czuję, że jestem wiarygodna w tym co mówię.

Małgorzata Królak
Lekarz stomatolog, właścicielka nowoczesnej praktyki „Dentysta na Warszawskiej”

Rozpoczęłam Kurs z chęcią odkrycia swojej pasji na nowo. W dłuższej perspektywie czasu oczekiwałam określenia konkretnych celów oraz strategii firmy, szukałam również sposobu na obecność marki w mediach. Polecam kurs dla osób, które potrzebują uporządkowania, inspiracji do prowadzenia przedsiębiorstwa.
Jak marka osobista zmienia/zmieniła moją firmę? Jestem bliżej swojej firmy, widzę zaangażowanie swoich pracowników. Chce tworzyć pozytywny wizerunek firmy w Internecie. Widzę zmiany w postrzeganiu mojej firmy, zatrudniłam dodatkowego lekarza dziecięcego. Rozszerzyłam działalność z profilaktyki – zapraszam grupy przedszkolne w celu zapoznania się z gabinetem, wykonujemy pierwsze adaptacyjne przeglądy u maluchów. Moje motto: „Szczęściem jest robić to, co się kocha.”

Martyna Musiał
Wiceprezes zarządu i współwłaściciel marki deweloperskiej BMC Budujemy Twoje marzenia

Kurs „ Bądź widzialną Marką” jest dla osób, które gotowe są do pracy nad sobą w kontekście firmy, czy biznesu. Chcą wyjść z cienia, chcą opuścić bezpieczną strefę komfortu i zmierzyć się ze swoimi ograniczeniami czy błędnymi założeniami. Z pewnością mogą liczyć na wsparcie ze strony prowadzącej, ale przede wszystkim muszą nastawić się na pracę własną. Nie polecam kursu osobom, które nie chcą zmieniać swojego Status Quo, bo tu trzeba być świadomym i gotowym choćby na zmianę podejścia do wielu spraw.
Po kursie mogę wskazać na konkretne zmiany w firmie. Założyłam Instagram, w mediach społecznościowych pokazuję ludzką twarz firmy – zdjęcia czy film z targów, gdzie jesteśmy widoczni jako team. W planie mam przebudowę strony internetowej, aby pokazać na niej twarze pracowników i swoją. Z perspektywy 7 miesięcy, kiedy patrzę wstecz na to, co się w moim życiu zadziało, uświadomiłam sobie, że warto pokazać światu to, co się robi w firmie czy życiu.