Kurs budowania marki osobistej dla przedsiębiorcy

„BĄDŹ WIDZIALNĄ MARKĄ”

CENY
MASTER
9200 netto
(12 rat)
rozwój finansowy
rozwój zawodowy
rozwój osobisty
widoczność marki
samoświadomość
PREMIUM
6900 netto
(10 rat)
rozwój finansowy
rozwój zawodowy
rozwój osobisty
widoczność marki
BAZOWY
4200 netto
(6 rat)
rozwój zawodowy
widoczność marki
Na czym polega PROCES BUDOWANIA MARKI ?

Wyróżniamy cztery główne etapy, przez które przechodzą przedsiębiorcy w kursach Premium i Master. Każdy z tych etapów wiąże się ze zmianą – zmianą myślenia o sobie. Wkład pracy własnej uczestnika kursu Personal Branding oraz poziom jego osobistej dojrzałości warunkuje efekt końcowy oraz decyduje o doborze działań wizerunkowych, marketingowych i PR.

Zburzenie iluzji

Pierwszy etap jest czasem, w którym dostrzegamy iluzje na temat samego siebie, swojego życia, kariery, sukcesu, znaczenia, ważności. To wyjście poza określoną rolę, z którą najbardziej jesteśmy związani. Kiedy osoba, która prowadzi firmę, odkłada pełnione przez siebie role, widoczny staje się człowiek z jego własnym systemem wartości, przekonań, mądrością życiową i konkretnym naturalnym talentem, czy też powołaniem. Odkrywa się autentyczna persona i świadomość – jakiego siebie obecnie prezentuje światu a jakiego siebie mógłbym prezentować. 

„Myślałam, że budowanie marki będzie dotyczyć naszych placówek. Jednak z zajęć na zajęcia wypływałam na inne wody” – Julia Dąbrowska, praktyk dobrej edukacji. Współtwórca Przedszkola Montessori Słonecznik i Szkoły Montessori im. św. Urszuli Ledóchowskiej w Warszawie. – Znalezienie odpowiedzi na pytanie, w którą stronę chcę iść dalej, czy jestem tam, gdzie chcę być – to było dla mnie ważne, bo pewne zmiany organizacyjne, które później wprowadziłam, właśnie stamtąd się wzięły. To, że ostatecznie nie jestem dyrektorem szkoły – pomysł na oddelegowanie obowiązków pojawił się właśnie na pierwszym spotkaniu z Ewą”.

Odkrycie własnego „PO CO”

Drugi etap to wędrówka w rejony osobistej wizji i ambicji. Gdzie chcę być i dlaczego tam chcę się znaleźć. Bez znalezienia własnego PO CO, błądzimy lub poddajemy się wizji otoczenia.

„Najważniejszym efektem mojej pracy nad marką jest wewnętrzna zmiana i sposób myślenia o sobie, jako właścicielce firmy. Zbudowałam osobowość wolnej, śmiałej kobiety biznesu i nowy kierunek rozwoju dla firmy.” – Magdalena Dorko – Wojciechowska, właścicielka Instytutu Medycyny Funkcjonalnej.

Odkrycie własnego „PO CO”

Drugi etap to wędrówka w rejony osobistej wizji i ambicji. Gdzie chcę być i dlaczego tam chcę się znaleźć. Bez znalezienia własnego PO CO, błądzimy lub poddajemy się wizji otoczenia.

„Najważniejszym efektem mojej pracy nad marką jest wewnętrzna zmiana i sposób myślenia o sobie, jako właścicielce firmy. Zbudowałam osobowość wolnej, śmiałej kobiety biznesu i nowy kierunek rozwoju dla firmy.” – Magdalena Dorko – Wojciechowska, właścicielka Instytutu Medycyny Funkcjonalnej.

Wytyczenie swojej drogi

Trzeci etap to zrozumienie przebytej drogi życiowej. Ktoś powie, że życia nie wystarczy na jej odkrywanie a co dopiero kilka spotkań… A jednak rozpoznajemy scenariusz działania persony oraz interpretujemy fakty, które odzwierciedlają „jakby” obraz całości naszego życia i w co to życie możesz przekształcać.  

”Teraz świadomie wiem, że obrałam dobry kierunek i nadal w tę stronę idę – Majka Szura, właścicielka firmy Polka Travel. Kurs marki osobistej był dla mnie świetnym sposobem do zatrzymania się i spojrzenia na siebie i firmę z nowej perspektywy rynku i klienta”.

Opowiedz własną historię

W czwartym etapie powstaje historia i narracja marki osobistej zgodna z jej archetypem oraz brandbook marki (opcja Master).

”Myślę, że żeby przyciągnąć pracowników i rodziców, którzy docenią naszą pracę, nie wystarczy, żeby historia, którą opowiem, była ciekawa. To musi być moja historia”. – Julia Dąbrowska, praktyk dobrej edukacji. Współtwórca Przedszkola Montessori Słonecznik i Szkoły Montessori im. św. Urszuli Ledóchowskiej w Warszawie.

Opowiedz własną historię

W czwartym etapie powstaje historia i narracja marki osobistej zgodna z jej archetypem oraz brandbook marki (opcja Master).

”Myślę, że żeby przyciągnąć pracowników i rodziców, którzy docenią naszą pracę, nie wystarczy, żeby historia, którą opowiem, była ciekawa. To musi być moja historia”. – Julia Dąbrowska, praktyk dobrej edukacji. Współtwórca Przedszkola Montessori Słonecznik i Szkoły Montessori im. św. Urszuli Ledóchowskiej w Warszawie.

Po czterech etapach następuje kolejny rozdział, czyli sesja wizerunkowa (opcja Master) oraz budowanie strony wizerunkowej (opcja dodatkowa).
W czasie trwania kursu pracujemy nad różnorodnymi tematami z obszaru rozwoju biznesu. Najczęściej każdy właściciel, zmieniając sposób myślenia, zaczyna zmieniać model biznesowy, w którym działa nawykowo od lat. A sięgając głębiej, zmienia swoje spojrzenie na wartość rynkową, tego kim jest, co robi i co oferuje jego firma.

CO MÓWIĄ O NAS KLIENCI
Anna Król
Partner zarządzający CKK Architekci Biuro Projektowe.

Przede wszystkim złapałam wieloletnią perspektywę w tym, co robię. Żyjemy tu i teraz, ale nasze cele muszą sięgać daleko w przyszłość. Sprawdza się maksyma: miej własne cele, bo inaczej będziesz realizował cudze. Czuję się wyposażona w doskonałe narzędzia do ich realizacji. I wiem, że osiągnę to, co zaplanowałam. Nie zatracę przy tym nigdy szacunku do samej siebie.
Rekomenduję kurs budowania marki osobom zdecydowanym na wzięcie odpowiedzialności za wszystko w swoim życiu we własne ręce. Aby ten kurs osiągnął wymierny skutek w naszym życiu, obowiązuje postawa: maksymalne zanurzenie.

Anna Pestilenz
Właścicielka Hotelu Szafir w Jastrzębiej Górze

Zgłosiłam się jako jedna z pierwszych w 2013 roku i tak zaczęła się moja wielka przygoda. Tak jak dla każdej z Was, Ewa Czertak stała się dla mnie mentorem, doskonałym mówcą i inspiratorką działań. Kiedy wspominam swój udział w kursie budowania marki to myślę o godzinach, dniach, tygodniach, a w końcu, miesiącach własnej pracy i pracy mentora. Ewa użyczyła mi swojej wiedzy, doświadczenia i wsparcia. To nie był łatwy czas. Wymagał cierpliwości, pracy i krytycznego spojrzenia na siebie. Był swoistą lekcją pokory, która pozwoliła na rozwinięcie skrzydeł. To wszystko mogło się udać tylko dla tego, że do serca wzięłam sobie słowa Ewy: „Masz szansę wykorzystać swój rozwój osobisty, jeżeli przez chwilę będziesz gotowa być uczniem”.

Barbara Stelmach
Właścicielka rodzinnej marki Eterno

Zaczęłam Kurs z postanowieniem wzmocnienia swojego osobistego wizerunku. Polecam cały proces w szczególności kobietom o wolnych, artystycznych zawodach, zwłaszcza świadczących usługi.
Największym wyzwaniem w czasie trwania Kursu, było rozróżnienie marki osobistej od marki firmy, która funkcjonuje od kilkunastu lat.
Zdecydowanie najważniejszym efektem uczestnictwa w warsztatach było zrozumienie i docenienie wartości własnej firmy. Dzięki warsztatom pozbyłam się lęku przed nagrywanie siebie. Pozwoliło mi to przełamać pewnego rodzaju barierę, np. do prowadzenia live’a, który jest obecnie jedyną skuteczną metodą pozycjonowania strony na Facebook’u.
Najważniejszym efektem uczestniczenia w procesie było zdanie sobie sprawy, że koniecznie muszę zadbać o siebie jako markę osobistą.

Beata Block
Prezes Zarządu, współwłaścicielka firmy RDL Hydraulics Sp. z o. o

Wiedziałam, że ten kurs jest inny niż pozostałe propozycje na rynku. Kierowała mną duża ciekawość. Wiedziałam, że nie będzie łatwo.
Rekomendowałabym kurs każdej przedsiębiorczej osobie, która zdecydowała się pójść swoją drogą i założyła własną firmę. W dzisiejszych czasach, jak nigdy wcześniej przedsiębiorca musi mieć wiarę w siebie, takie wewnętrzne przekonanie, że poradzi sobie w każdej sytuacji. Niezbędne jest do tego zagłębienie się w siebie i poznanie siebie. Po kilkunastu latach w biznesie trudno poznać swoje pragnienia, odkryć ambicje i formułować cele na 2026 rok. Podczas całego kursu targały mną różne emocje, od wzlotów do upadków. Kończąc kurs czuję pewien niedosyt. Może to i lepiej, bo dalsze działania powinien każdy z nas kontynuować sam. Zakończenie kursu dopiero tę pracę tak naprawdę rozpoczęło.
Z perspektywy 7 miesięcy, kiedy patrzę wstecz na to, co się w moim życiu zadziało….zrozumiałam, że życie daje wiele możliwości, trzeba tylko znaleźć właściwe rozwiązania dla siebie i firmy.

Daniela Kurczabińska-Luboń
Lekarz medycyny zapobiegawczej i mikroodżywiania. Właścicielka Ośrodka Medycyny Zdrowia PREVENEO

Kurs budowania marki zaczęłam z wielkim chaosem w głowie, mnóstwem pomysłów, których nie potrafiłam usystematyzować i postanowieniem, że czas spędzony na wspaniałych spotkaniach z grupą i, przede wszystkim, z Ewą Czertak musi zaowocować uporządkowaniem moich działań.
Program kursu jest wspaniały, potrzebny każdej kobiecie, która ma określone zawodowe aspiracje i rozwija działalność biznesową, ale również potrzebny tym, którzy swoją działalność prowadzą już od lat. Spotkania dają inne spojrzenie na to, co robimy – świeży, nowy i czasem zupełnie inny ogląd sytuacji – niesamowicie ważne.

Donata Sulikowska
Właścicielka Dom Edumontessori

Moja historia budowania marki osobistej to przykład drogi – metamorfozy. Ciągle wiem, że mam wiele do zrobienia, ale teraz nie boję się tego co przede mną. Poprzez markę osobistą zbudowałam siebie, podziękowałam sobie za wiele rzeczy i dałam sobie prawo cieszyć się z małych sukcesów. Człowiek zmienia się pod wpływam inspiracji lub pod wpływem desperacji. Ja wolę tę pierwszą opcję dlatego wybrałam budowanie marki w monencie gdy moja firma kręci się całkiem nieżle. Zachęcam wszystkich do rozwoju w tym kierunku. Chciałabym teraz wszystkim powiedzieć nie traćcie czasu budujcie waszą markę osobistą, a potem markę firmy.
Dziękuję wszystkim tym osobom, które towarzyszą mi w drodze, szczególnie Ewie Czertak za bycie ze mną w ostatnim czasie. Moja przygoda z Akademią Marki z Klasą dobiega końca ale czuję, że otwierają się nowe drogi i cały czas Ewa pozostaje blisko mnie.

Dorota Waga
Zarządzająca markami:Hotel Sielanka nad Pilicą ****, tour operator „ Słoneczna Toskania”, klub konesera „ Sielanka Travel”

Program Personal Branding Bądź widzialną Marką zaczęłam z chęcią inspiracji i nowej energii.
Rekomenduję kurs wszystkim, którzy chcą się kształcić, rozwijać zarówno w sferze osobistej jak i zawodowej, osobom otwartym, gotowym na konstruktywna krytykę. Program dostosowany jest do potrzeb osób mających doświadczenie biznesowe oraz dla stawiających pierwsze kroki w realizacji swoich projektów. Nie polecam osobom, które nie mają skonkretyzowanych pomysłów biznesowych. Bardzo dobre szkolenie! dużo konkretów i nowości inspirujących do szybkiej realizacji. Będę polemizowała z opinią, usłyszaną wczoraj, że Polska goni zachód. Miejsca takie jak Akademia Marki z Klasą tworzą i popularyzują trendy, o których inni dopiero usłyszą.

Estera Hess
PODRÓŻNIK, założycielka Biura Podróży ESTA

Gdyby cały kurs przekuć na metaforę, będzie to podróż. Polecam ją osobom ciekawym świata, chcącym widzieć więcej, otwartym na przygody i nieznane lądy, głodnym innych ludzi i bardzo kreatywnym. Akademia to rodzaj podróży, z której wraca się z wielkim plecakiem wrażeń, a te, niczym dobrze napisane książki, będą towarzyszyć nam przez całe życie.
Kurs zaczęłam z nadzieją na zmiany, byłam gotowa do pracy nad sobą i chciałam pomóc własnej firmie. Program rekomenduję osobom świadomym, obowiązkowym, pracowitym. Odradzam osobom szukającym trików i tanich efektów lub też nieuporządkowanym emocjonalnie. Budowanie marki osobistej to głęboka praca nad sobą i firmą.
Efekty pracy są ważne przede wszystkim dla mnie i dlatego są tak bardzo ważne dla przyszłości mojej firmy ESTY. Z niecierpliwością czekam na odsłonę nowej ESTY wraz z nowym logo, stroną internetową, blogiem i wizerunkiem w sieci. Uważam, że zrobiłam własnej marce piękny prezent z okazji nadchodzących 10 urodzin.

Kamila Romanow
Wedding planner, właścicielka agencji ślubnej Wedding Heaven

Bardzo istotnym założeniem, z którym rozpoczęłam kurs było dla mnie zwiększenie rozpoznawalności marki, aczkolwiek na tyle umiejętne, aby nie przekraczać pewnych granic.
Rekomenduję kurs osobom, które chcą odnaleźć swoje prawdziwe „ja”, chcą świadomie budować swój wizerunek oraz zwiększyć jego zasięg. Osoby poszukujące, mające w sobie ciągły niedosyt – jestem przekonana, świetnie odnajdą się w Akademii. Kurs pozwala zobaczyć siebie i swoją firmę w nowym świetle. Określamy swoją wartość i uczymy się odwagi, by sięgać po więcej w życiu. Aczkolwiek trzeba mieć w sobie gotowość, chęć do zmian, dużą otwartość i empatię, bo są chwile wymagające wyjścia ze strefy komfortu a tym samym bardzo osobiste.
Najważniejszym efektem uczestnictwa w kursie to pewność własnych umiejętności i sukcesów i komunikowania ich odbiorcom marki.

Katarzyna Przemyska
Właścicielka firmy KP-System działającej w branży IT od ponad 25 lat

Polecam kurs tym, którzy już działają w biznesie, ale cel jaki chcą osiągnąć jest jeszcze dla nich nieczytelny.
Skrzydeł dodawały rozmowy z prowadzącą kurs Ewą Czertak ,która zobaczyła we mnie więcej niż ja sama widziałam przez te wszystkie lata.
Z perspektywy siedmio miesięcznego kursu, to co się w moim życiu zadziało widzę wielką zmianę. Udział w kursie to było odkrywanie i rozwijanie swoich możliwości. Nauka komunikacji, swobody bycia, myślenia o firmie w inny niż dotąd sposób. Była to praca nad zmianą przekonań o sobie i swoich możliwościach.
Gdybym miała określić jeden najważniejszy efekt to jest to zrozumienie, że biznes nie składa się z problemów, lecz z wyzwań, z którymi sobie poradzę, bo istnieją odpowiednie narzędzia lub ludzie do tego stworzeni.

Lucyna Przyborek
Współwłaścicielka salonów optycznych Perfect Vision

Bardzo sceptycznie podchodzę do programów szkoleniowych. Nie inaczej było w przypadku Akademii Marki z Klasą. Jednak już po pierwszym spotkaniu, po raz pierwszy zaczęłam zastanawiać się nad sobą, analizować swoje potrzeby, plany zawodowe i prywatne. Pierwsze spotkania były dość trudne. Okazało się, że nie potrafimy przedstawić siebie, swojej marki w kategorii sukcesu! Pamiętam doskonale przełomowy moment w projekcie, kiedy po wielu naszych nieudolnych próbach przedstawiania historii swojej marki, Ewa Czertak (Ewa, jak ja Ci dziękujęJ) powiedziała: „Dziewczyny, teraz ja opowiem Wam Wasze historie!”. I opowiedziała. To było niesamowite! W jej wykonaniu nasze historie stały się historiami sukcesu! Stałyśmy się dumne z siebie. Jestem dzisiaj Ambasadorem Luksusu we własnej firmie i wiem, że to moja misja życiowa dzielić się w sposób doskonały swoją wiedzą i doświadczeniem. Budowanie marki to konsekwentna i ciężka praca, wiem coś o tym ponieważ zbudowałam markę Perfect Vision od podstaw.

Polecam program Akademii Marki z Klasą wszystkim którzy chcą więcej dowiedzieć się o sobie, którzy dążąc do sukcesu nie zapominają o sobie i chcą pracować nad sobą i swoją marką!!!

Magdalena Korycka
Właścicielka i Dyrektor Zarządzajacy kliniki podologicznej FootMedica, Dyrektor Generalny Pro Pedis

Uważam, że z kursu może skorzystać każdy, niezależnie od wieku, etapu kariery, pozycji zawodowej. Dla niektórych będzie to odkrywanie absolutnie nowych rzeczy, poznawanie siebie, dla innych moment zastanowienia się, podsumowanie tego, co osiągnęli, zbudowali, co można uporządkować w działaniach, aby były one bardziej spójne.
Największym wyzwaniem z jakim przyszłam do Akademii Marki z Klasą był fakt, iż wchodziłam w nową branże, rozpoczynałam swoja drogę zawodową jako przedsiębiorca w branży w, której wcześniej nie pracowałam. Nie mogłam powiedzieć o sobie, że jestem ekspertem, specjalistą w tej dziedzinie. Miałam sporo wątpliwości, jak powiązać swoje wcześniejsze doświadczenie zawodowe z nową rolą.
Najważniejszy efekt uczestnictwa w kursie: Mam jasno określoną historię, którą mogę się posługiwać. Wiem, jak naturalnie powiązać moje wcześniejsze doświadczenie życiowe i zawodowe z tym, czym zajmuję się obecnie. Czuję, że jestem wiarygodna w tym co mówię.

Małgorzata Królak
Lekarz stomatolog, właścicielka nowoczesnej praktyki „Dentysta na Warszawskiej”

Rozpoczęłam Kurs z chęcią odkrycia swojej pasji na nowo. W dłuższej perspektywie czasu oczekiwałam określenia konkretnych celów oraz strategii firmy, szukałam również sposobu na obecność marki w mediach. Polecam kurs dla osób, które potrzebują uporządkowania, inspiracji do prowadzenia przedsiębiorstwa.
Jak marka osobista zmienia/zmieniła moją firmę? Jestem bliżej swojej firmy, widzę zaangażowanie swoich pracowników. Chce tworzyć pozytywny wizerunek firmy w Internecie. Widzę zmiany w postrzeganiu mojej firmy, zatrudniłam dodatkowego lekarza dziecięcego. Rozszerzyłam działalność z profilaktyki – zapraszam grupy przedszkolne w celu zapoznania się z gabinetem, wykonujemy pierwsze adaptacyjne przeglądy u maluchów. Moje motto: „Szczęściem jest robić to, co się kocha.”

Martyna Musiał
Wiceprezes zarządu i współwłaściciel marki deweloperskiej BMC Budujemy Twoje marzenia

Kurs „ Bądź widzialną Marką” jest dla osób, które gotowe są do pracy nad sobą w kontekście firmy, czy biznesu. Chcą wyjść z cienia, chcą opuścić bezpieczną strefę komfortu i zmierzyć się ze swoimi ograniczeniami czy błędnymi założeniami. Z pewnością mogą liczyć na wsparcie ze strony prowadzącej, ale przede wszystkim muszą nastawić się na pracę własną. Nie polecam kursu osobom, które nie chcą zmieniać swojego Status Quo, bo tu trzeba być świadomym i gotowym choćby na zmianę podejścia do wielu spraw.
Po kursie mogę wskazać na konkretne zmiany w firmie. Założyłam Instagram, w mediach społecznościowych pokazuję ludzką twarz firmy – zdjęcia czy film z targów, gdzie jesteśmy widoczni jako team. W planie mam przebudowę strony internetowej, aby pokazać na niej twarze pracowników i swoją. Z perspektywy 7 miesięcy, kiedy patrzę wstecz na to, co się w moim życiu zadziało, uświadomiłam sobie, że warto pokazać światu to, co się robi w firmie czy życiu.