PODCAST
Niepokojący trend. Budujemy w sieci wersję człowieka 3.0. Czy to jest nadal marka osobista? #2

Co powinno być motywacją do tworzenia autentycznej marki osobistej? Czy tworzenie marki aby pokazać się takim, jakim inni chcą nas widzieć, to dobre podejście? Budowanie marki wymaga od nas prawdy – nie możemy udawać i chować się za idealnym avatarem w mediach. Nasi klienci to zauważą. Musisz dotrzeć do prawdy, żeby robić rzeczy ważne.
Jak więc zbudować markę, z którą sami będziemy czuli się dobrze, która będzie wiarygodną wizytówką nas samych?

W tym odcinku porozmawiamy:

  • potrzebie patrzenia w przyszłość i autorefleksji
  • tym dla kogo NIE JEST marka osobista
  • podejściu „co zrobić dzisiaj, żeby jutro zarabiać więcej”
  • sile przyciągania naszej prawdziwej historii

i narzędziach budowania marki: storytelling i personal branding

Gościem odcinka jest Magdalena Petryniak doradczyni ds.komunikacji i storytellingu. Uczy wpływu opartego na zaufaniu. Prezes Story Seekers Polska, Przedstawiciel Mike Bosworth Leadership™. Magdalena ukończyła kurs budowania marki osobistej w 2020 roku w Akademii Marki z klasą.

PODCAST

Za marką osobistą stoi cała paleta możliwości naszego rozwoju. Pod jednym warunkiem – że dotkniemy siebie. Od 2012 r. prowadzę firmę Akademia Marki z Klasą. Buduję autentyczne marki premium właścicieli firm w połączeniu z ich rozwojem osobistym, zawodowym i duchowym. Poznałam setki przedsiębiorców, którzy budując swoje biznesy marzą o sukcesie, a z czasem gubią w tym samych siebie – marzenia i ambicje. To podcast dla osób, które zebrały solidny bagaż wiedzy i kompetencji, ale stoją w miejscu i nie wiedzą, co z tym zrobić. Chcą zbudować unikalną wartość na rynku i potrzebują mądrego przewodnika

WSZYSTKIE PODCASTY
DOŁĄCZ DO NAS

Zostaw komentarz