Magdalena Dorko-Wojciechowska

Trener postaw żywieniowych, założycielka Instytutu Medycyny Funkcjonalnej. Prowadzi indywidualne plany zdrowienia. W autorskim koncepcie „SELF” zawiera zintegrowane podejście do zdrowia. Skupia się na interakcjach między środowiskiem a układem pokarmowym, hormonalnym, odpornościowym, nerwowym oraz układem krążenia. Łączy medycynę funkcjonalną z technikami mindfulness bo wie, że spokój i zdrowie zaczyna się od zmiany sposobu myślenia i nastawienia do świata. Pomysłodawczyni i organizatorka pierwszej w Polsce Integracyjnej konferencji Zdrowia w roku 2016 w Warszawie.


Początek przygody z marką.

Kurs zaczęłam jako osoba zajmująca się zawodowo sposobami odżywiania w chorobie i powrotem do zdrowia. Konsultowałam osoby, głównie kobiety, które chorowały przewlekle na różne choroby cywilizacyjne. Pracowałam od świtu do nocy i po kilku latach zaczęłam odczuwać skutki tak intensywnej pracy, czułam coraz bardziej bezsilność, wypalałam się zawodowo. Zgłaszając się do Ewy, głównym celem było poukładanie sobie pracy tak, abym była zadowolona z jej wykonywania. Chciałam aby zarobki były wymierne do zaangażowania. Głównymi postanowieniami było stworzenie unikalnej rynkowo zintegrowanej usługi w obszarze profilaktyki zdrowia i powrotu do zdrowia. Chciałam dać swoim klientom wszystko to, co jest potrzebne w zdrowieniu: wiedzę z zakresu choroby, dostępne metody zdrowienia, pracę mentalną i narzędzia do radzenia sobie samemu w chorobie aby mogli czuć się sami ze sobą bezpiecznie w działaniu.

To, na czym najbardziej mi zależało to zdobycie wiedzy, w jaki sposób mogę stworzyć produkt, którego nie ma na rynku i która gwarantuje kompleksowe podejście.

W jaki sposób kurs pomógł w realizacji założeń?

Przede wszystkim poukładałam swoje działania biznesowe, zbudowałam tożsamość mojej marki. Razem z Agencją Brandingową Ewy Czertak buduję stronę wizerunkową, połączyłam wszystkie projekty. Stworzyłam nowe podejście i tym samym pojawiły się nowe produkty. Zoptymalizowałam proces wyszukiwania mojej osoby poprzez uporządkowanie mediów społecznościowych. Największą jednak zmianę upatruję w tym, że zmieniłam siebie, zarówno wewnętrznie jak i wizerunkowo. Zaczęłam inaczej myśleć, postrzegać siebie i swoje osiągnięcia. Zaczęłam inaczej ubierać się i komunikować z odbiorcą. Posługując się archetypem marki, stosuję język prostszy i zrozumiały. Dzięki marce osobistej stałam się zauważalna i docierają do mnie nowi klienci. Tacy, którzy chcą zmian w życiu i są gotowi na działania. To są moi wymarzeni klienci, których profil stworzyłam na kursie w odpowiedzi na scenariusz działania mojej persony.

Poza tym jestem skoncentrowana na swoich atutach i odważnie angażuje się w interakcje z ludźmi. Wręcz sprawia mi ogromną satysfakcję podejmowanie wszelkiej aktywności jako Magdalena Dorko Wojciechowska.

Najważniejszym efektem mojej pracy nad marką jest wewnętrzna zmiana i sposób myślenia o sobie, jako właścicielki firmy. Zaczęłam myśleć biznesowo, inaczej wyglądać, mówić i zachowywać się. Zbudowałam osobowość wolnej, śmiałej kobiety sukcesu.

Moje motto: „Bądź dla siebie lekcją, której uczysz się każdego dnia.”

Zostaw komentarz