Katarzyna Szczerbowska

Dyrektor kreatywna, właścicielka marki MK Design – dekoracje okienne w Gdańsku i Gdyni.


Kurs budowania marki rozpoczęłam z pytaniem, co się dokładnie kryje się pod słowem marka? Jak długoplanowo pracować nad rozpoznawalnością marki? Co zrobić, aby być rozpoznawalną marką i zwiększyć sprzedaż w sposób aktywny i planowany?

Kurs rekomenduję właścicielom firm bez względu na branżę, zwłaszcza małych i mikro przedsiębiorstw, aby uświadomili sobie, jak wartościową pracę wykonują i aby zatrzymali się choć na chwilę, by docenić to, co już osiągnęli i zaczęli właściwie wyceniać swoją wiedzę i doświadczenie. Jedynym mankamentem jest czas trwania kursu. Jest za krótki, powinien trwać rok. Za mało czasu na wdrożenie wielu treści, jak np. social media.

Trudne i wymagające w czasie trwania kursu jest samo zatrzymanie się, analiza przeszłości, zauważenie błędów, ocena stanu obecnego a poźniej zaplanowanie działań i samo wprowadzanie zmian. Własne skrzydła poczułam podczas jednego z ćwiczeń, podczas którego dotarło do mnie, jak dużo ważnych projektów wykonałam, jak moja praca może być ważna i odpowiedzialna i jak wielką mam moc sprawczą, jak dużą firmą jestem, pozostając mikroprzedsiębiorcą.

Z perspektywy 7 miesięcy, kiedy patrzę wstecz na to, co się w moim życiu zadziało, dotarło do mnie, że jestem świetną specjalistką w swojej branży i że nie wykorzystałam tego w budowaniu swojej pozycji, ponieważ trudno było mi przedstawić swoje sukcesy. Teraz doceniam swoją kreatywność. Dotarło do mnie także, jak dużo pracy jest jeszcze przede mną, jesli chcę realizować stworzoną strategię marki. Gdybym miała wybrać jeden najważniejszy dla mnie efekt uczestniczenia w tym kursie, to świadomość budowania marki, większa rozpoznawalność mojej marki, możliwość kontaktu z innymi kobietami sukcesu bezcenne.

Motto życiowe, jakie będzie przyświecało mi w tworzeniu własnej historii: Nie poddawaj się. Otaczaj się ludźmi z pasją.

Zostaw komentarz