Dorota Waga

Prezes Zarządu Altera Sp. z o.o., zarządzającej markami:Hotel Sielanka nad Pilicą ****, tour operator „ Słoneczna Toskania”, klub konesera „ Sielanka Travel” , organizator eventów klasy premium.


Moje życiowe doświadczenie, szacunek do ludzi i ich pracy, łatwość znajdowania sojuszników dają mi niezależność w biznesie.

Jestem pasjonatką uroków życia, dlatego prowadząc rodzinną firmę stworzyłam równocześnie Serwis Słoneczna Toskania. Organizuję W Toskani pobyty szyte na miarę dla najbardziej wymagających, łączę w swojej propozycji doświadczenie, wiedzę, osobiste zaangażowanie w powodzenie każdej toskańskiej przygody.

W ramach odpowiedzialności społecznej biznesu, stale wspiera Ośrodek Wychowawczy Panda dla dzieci i młodzieży. DziałaM aktywnie, jako członek założyciel Stowarzyszenia „Warkocz Pilicy”, na rzecz lokalnych inicjatyw turystycznych i społecznych.

Program Personal Branding Bądź widzialną Marką zaczęłam z chęcią inspiracji i nowej energii.

Rekomenduję Program wszystkim, którzy chcą się kształcić, rozwijać zarówno w sferze osobistej jak i zawodowej, osobom otwartym, gotowym na konstruktywna krytykę. Program dostosowany jest do potrzeb osób mających doświadczenie biznesowe oraz dla stawiających pierwsze kroki w realizacji swoich projektów. Nie polecam osobom, które nie mają skonkretyzowanych pomysłów biznesowych. Bardzo dobre szkolenie! dużo konkretów i nowości inspirujących do szybkiej realizacji. Będę polemizowała z opinią, usłyszaną wczoraj, że Polska goni zachód. Miejsca takie jak Akademia Marki z Klasą tworzą i popularyzują trendy, o których inni dopiero usłyszą.

Gdybym miała zacząć półroczny Program od początku, dodałabym w formie obowiązkowej mentoring, który utrwala, systematyzuje i dyscyplinuje podczas realizacji działań już bezpośrednio po zakończeniu kursu. Taka forma wsparcia pomogłaby każdemu wzmocnić działania w obszarze, który tego wymaga.

Początki były trudne, ale wynikało to bardziej z mojego osobistego nastawienia, braku gotowości planowania swojej przyszłości. Jednak bez pierwszych trzech warsztatów, czyli początku programu, części poświęconej historii, misji, zajrzenia w głąb siebie cały proces nie miałby sensu. Mam problem z określaniem siebie samej za 3, 5, 10 lat… ale rozumiem, że taki model określenia celów jest przydatny.

Co dodało ci skrzydeł, np. przeżycie, ćwiczenie, doświadczenie?

Jedno z pierwszych ćwiczeń, kiedy dziewczyny z grupy tworzyły profil osoby na podstawie wydawałoby się powierzchownej obserwacji. Uświadomiłam sobie, że każdy z nas jest najlepszą wersją samego sobie, niepowtarzalną, wyjątkową…można moderować wizerunek ale trzeba być w zgodzie z własnym ja, żeby zbudować markę osobistą! Zakładamy maski na potrzebę innych, jeśli pozbędziemy się tego dostosowania do innych, zaczynamy być autentyczne, twórcze, odważne i czerpiemy świadomie z przeszłości, historii naszych rodziców, dziadków.

Dzisiaj, kilka miesięcy po zakończeniu programu Bądź widzialną marką, określiłabym zmianę jako pobudzenie świadomości, potencjału jaki niesie za sobą osobista marka, inaczej odczytuję też slogan marki naszej rodzinnej firmy 100 hektarów możliwości. Mam świadomość budowania wartości marki w czasie.

Moje motto życiowe, jakie towarzyszy mi w tworzeniu własnej historii: Racjonalizm kiedy trzeba… emocje, entuzjazm, instynkt- zawsze!

www.sielanka.pl

Zostaw komentarz