Anna Chłosta

Dyrektor handlowy, wspólnik Anbi-Tech, firmy produkującej detale z metali i tworzyw sztucznych oraz specjalizującej się w obsłudze przemysłu w zakresie dostaw materiałów uszczelniających. Z wykształcenia specjalista ds. marketingu i zarządzania a z pasji ukończyła zarządzanie w mediach. Dodatkowo wykorzystuje wiedzę prawno-ekonomiczną w nadzorze właścicielskim. Najlepiej odpoczywa podróżując i poznając nowych ludzi. Uwielbia czytanie książek z filiżanką dobrej kawy. W relacjach biznesowych stawia na uczciwość, zaufanie i lojalność.


Metodologia i sposób prowadzenia Akademii przełamuje pewne ramy intelektualne, pozwalając uczestnikom wznieść się ponad ograniczenia tradycyjnego zarządzania. Osobom stojącym dopiero na początku zawodowej kariery czy też doświadczonym właścicielom firm, Akademia rekomenduje na nowo określić zasady i wartości jakimi mogą kierować się w codziennej działalności biznesowej.

Akademia pokazuje, że na historię sukcesu składa się wile czynników, na które my, jako właściciele firm, mamy bardzo realny wpływ. Wiarygodność biznesowa i unikatowa wartość naszych firm nie powstaje przez nagły przypływ twórczego natchnienia, ale mocą przemyślanego, starannie ukształtowanego procesu zarządzania innowacją i twórczością. Marka osobista opiera się na czytelnym przekazie wartości, misji życiowej i tego, co chcemy wnieść swoją pracą w życie innych ludzi. To składa się na historię marki, którą w Akademii mogłam stworzyć.

Cały kurs, czyli 7 miesięcy intensywnej pracy pomogły mi wydobyć na światło dzienne wartości, jakimi kieruję się w życiu i przełożyć je na ambicje mojej marki.

W Akademii mogłam określiłam wizję rozwoju zawodowego i cele, które chcę realizować w przyszłości. Niespodziewaną trudnością okazało się spisanie własnych marzeń. Prowadzę firmę wraz z mężem od czasów ukończenia studiów. Nie zauważyłam, kiedy przestałam marzyć. Ostatnie lata rozwoju firmy całkowicie pochłonęły moją uwagę. Dzisiaj wiem, że marzenie jest pragnieniem serca i po prostu wystarczy zacząć znowu to czuć, by realizować swoją misję życiową i marzenia.

Po zakończeniu Akademii mogę powiedzieć, że z marzeń wypływają pomysły, z pomysłów innowacje, które są sokami życiowymi każdej firmy.

Przychodzą mi na myśl słowa Walta Disneya, „Jeśli potrafisz to Wymarzyć, potrafisz to urzeczywistnić” i zaczęłam w to wierzyć.

Moje motto: „Czas, konsekwencja i zaangażowanie są kluczem do długofalowej korzyści” „Uczyń doskonałość zwyczajem”

Zostaw komentarz