Blog Master Personal Branding
by Ewa Czertak

Kiedy pytam przedsiębiorcę, jak trafiają do Ciebie klienci, słyszę: strona internetowa, pozycjonowanie, kampanie w kanałach społecznościowych, polecenia, branżowy networking. 

Poprzeczka została podniesiona. Klient przejął dowodzenie. Informacje o produktach i usługach są darmowe i dostępne dla kupujących 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Dostęp do wartościowych treści, ofert konkurencji, ciekawych informacji stał się praktycznie nieograniczony i darmowy. I w tym momencie na horyzoncie pojawia się SIŁA MARKI właściciela. Kiedy patrzę na grupę kilkuset przedsiębiorców, którzy chcą czuć się bezpieczni finansowo, widzę, że duże wyzwanie to aktywność w internecie i zrozumienie zmieniających się zasad marketingu i komunikacji z klientem. 

Na rynku nie ma studiów dostosowanych do potrzeb właściciela małej i średniej firmy. Czy wiesz czego dzisiaj potrzebujesz, żeby rozwijać się biznesowo? Umiejętność wyjścia z utartych schematów działania, myślenia i tworzenia więzi z klientem daje autentyczną przewagę. Takie talenty, jak mówienie, pisanie, prezentowanie swojej osoby w dużej mierze będą rozstrzygać o Twojej przyszłości i przyszłości Twojej firmy.

To wymaga wyjścia poza schemat. Dzisiaj jako właściciel masz nowe zadanie do wykonania, przekonaj swoich odbiorców, że robisz prawdziwe, wartościowe i autentyczne rzeczy.

 Masz rację, złoszcząc się na szkołę i nauczycieli - nikt nie przygotował Cię do roli przedsiębiorcy. 

Jesteś w swojej firmie dyrygentem orkiestry i firma jest tym co w danej chwili prezentujesz.

Autor

Ewa Czertak

Mentor biznesu, ekspert i praktyk personal brandingu, buduje autentyczne marki osobiste, prowadzi kurs dla przedsiębiorców, prezes Akademii Marki z Klasą, twórczyni koncepcji Marka z Klasą w biznesie, mówca, trener wystąpień publicznych oraz konsultant ds. komunikacji w międzynarodowych korporacjach. Od 2012 roku uczestniczy  w przebudowie lub tworzeniu ponad 200 marek przedsiębiorczych kobiet w Polsce, prowadzi bloga “Master Personal Branding” o tym, jak budować markę osobistą prawdziwą, wartościową, silną. Zachęca do myślenia w wielkim stylu i brania odpowiedzialności za swoje życie i sukces zawodowy.Współtworzyła Polski znak towarowy Marka z Klasą, zarejestrowany w Urzędzie Patentowym Rzeczpospolitej Polskiej. Znak powstał w 2012 roku, a po raz pierwszy został przyznany w roku 2013.  Jest przekonana, że budowanie marki własnego nazwiska wymaga odwagi, za tym stoją bowiem właściwe wybory w biznesie, odpowiedzialność i etyka. Posiada tytuł Master Business Trener, level superior.  Jest autorką programu kursu budowania marki przedsiębiorcy Personal Branding „Bądź widzialna Marką” oraz Akademii Mentora, która szkoli i rozwija przedsiębiorców do roli mentorek biznesu.  Ekspert portalu Centrum Kariery Golden Line oraz Brand24. Od 2004 Certyfikowany coach ICC. Lubi aktywnie spędzać czas wolny, biega, tańczy, jest maratończykiem, jeździ konno. Jej misja to: Czynić ludzi Wielkimi.

 


CZYTAJ TAKŻE


17.04.2018

Miejsce pracy jako szkoła...

czytaj więcej
04.04.2018

Rzuć robotę i znajdź swoj...

czytaj więcej
19.02.2018

O złym guście, trendach i...

czytaj więcej
12.02.2018

Za każdą marką stoi jej p...

czytaj więcej
29.01.2018

Kierując uwagę na zewnątr...

czytaj więcej
04.10.2017

Marka z przepisu lekarza....

czytaj więcej

Kim jestem

Mam na imię Ewa, mam 47 lat, jestem od 15 lat przedsiębiorcą i praktykiem budowania marki osobistej, mentorem i trenerem biznesu. Do dzisiaj uczestniczyłam w tworzeniu osobistych marek ponad 240 właścicielek firm z terenu całej Polski. Rozwiązuję problemy przedsiębiorców, ponieważ daję dostęp do wiedzy, narzędzi, ekspertów. Piszę z perspektywy praktyka personal brandingu i jako przykład działającej marki osobistej właściciela firmy. Piszę o tym, jak budować markę osobistą prawdziwą, wartościową, silną. Poruszam różne tematy: budowanie tożsamości marki, integrowanie marki osobistej z marką firmy, marka online, zwiększenie sprzedaży, etykieta biznesowa, wizerunek marki, reputacja marki, marketing osobisty, PR. Piszę o tym wszystkim, co - w moim przekonaniu - prowadzi do wzmocnienia renomy nazwiska w świecie biznesu. czytaj więcej

Tagi

autentyczna marka budowanie marki dekalog marki ewa czertak hobby magia życia mama z klasą marka osobista marka w sieci Marka z klasą marzenie osobista marka personal branding reputacja reputacja marki storytelling styl sztuka życia wielka marka wizerunek marki