Maria Śliwka

Twórczyni marki własnej, pierwszego w Polsce Instytutu zdrowego włosa i skóry głowy. Członkini elitarnej grupy fryzjerów stylistów, kreatorów mody Wielkiego Fryzjerstwa Francji – Haute Coiffure Francaise – HCF. Mistrzyni stylizacji wizerunku ludzi ze świata showbiznesu. Autorka innowacyjnej techniki strzyżenia Trzy Kąty.
Ekspertka i szkoleniowiec najnowszych trendów strzyżeń i stylizacji. Twórczyni stylizacji gwiazd w programach telewizyjnych i festiwalach: „Taniec z Gwiazdami”, „Got to Dence”, „Must Be The Music”, „Top Trendy”, „Sopot Festiwal”. Oficjalny fryzjer Miś Świata 2006 rok w Polsce.


Zaczynając kurs budowania marki szukałam zmiany dla samej siebie i nowej przestrzeni w rozwoju marki, chciałam zdobyć wiedzę i narzędzia.

Rekomenduję Akademię Marki z Klasą osobom prowadzącym swoje biznesy.

Akademia jest dla wszystkich właścicieli firm, którzy mają w duszy pragnienia i chcą spojrzeć na siebie i firmę z zupełnie nowej perspektywy. Polecam osobom, które szukają, tak jak ja, nowych przestrzeni i chcą przemiany, by zrealizować swoje cele biznesowe i świadomie budować unikatową pozycję na rynku.

Dla mnie półroczny kurs jest za krótki, dużo nowego materiału i wiedzy, która wymaga poznania siebie. Chciałabym móc poświęcić więcej czasu na pracę w grupach oraz dodatkowe godziny na indywidualną pracę z wykładowcą, zwłaszcza przy pracy z kamerą i wystąpieniach publicznych. Najbardziej trudne i wymagające w czasie trwania kursu było opuścić swoją strefę komfortu, w której byłam. Kolejne wyzwania to tworzenie tożsamości marki osobistej i historii. Mówienie o swoich osiągnięciach w pracy i wypowiedzenie tego przed grupą było największym przeżyciem.

Skrzydeł dodała mi własna historia i jej napisanie. Poczułam, że moja Marka to moje Nazwisko, które przez 25 lat kariery zawodowej i różnych życiowych doświadczeń nabrało dużej mocy. Z perspektywy 7 miesięcy, kiedy patrzę na to co się wydarzyło, to przywróciłam sobie marzenia, moje osobiste cele, zatrzymałam się, żeby obudować to co już stworzyłam i nadaje teraz temu wartość rynkową. Stałam się gotowa, by wyjść z osobista marką i napisałam moje cele na 10 następnych lat, okazało się bowiem, że jest to możliwe.

Moje motto życiowe, jakie będzie mi towarzyszyło w tworzeniu własnej historii: „Najważniejszą w świecie rzeczą nie jest to , gdzie teraz jesteśmy lecz dokąd zmierzamy aby odnaleźć swoje powołanie i wypełnić je.”

Zostaw komentarz