KAMILA ZIEMANN


DIETETYK, WŁAŚCICIELKA EFEKT CENTRUM DIETETYCZNE

Nazywam się Kamila Ziemann, jestem osobistym dietetykiem - praktykiem w zmianach nawyków żywieniowych, pasjonatką zdrowej oraz prostej kuchni. Uważam że dietetyka jest sposobem na radosne, pełne życie.

Rozpoczynając Program Personal Branding Bądź widzialną Marką chciałam, przede wszystkim, wiedzieć co mogę zmienić w swojej firmie, jak być bardziej rozpoznawalną marką na rynku, a na końcu co mogę zmienić w sobie.

Okazało się, że to poznanie siebie było trudnym i dużym wyzwaniem. Jako, że jestem osobą praktyczną, zawsze było mi daleko do rozmyślań i analizy siebie. Warszataty pierwszy raz pozwoliły mi zatrzymać się, zastanowić nad tym co buduje moją tożsamość, wróciłam do dzieciństwa, precyzyjnie określiłam wartości, którymi się kieruję w życiu i biznesie oraz nauczyłam się jak kreować autentyczny wizerunek swojej marki w internecine, budować własną rozpoznawalność i zwiększać siłę rażenia.

Rekomenduje Program budowania marki osobistej osobom, które chciałyby poznać bliżej siebie, a nigdy wcześniej nie miały na to czasu ani ochoty, by z tym się zmierzyć. Rekomenduje również tym osobom, którym wydaje sie, że już nic nie można zmienić na lepsze w ich firmach oraz w nich samych, a przede wszystkim tym, którzy tych zmian się nie boją.

Z perspektywy 6 miesięcy trwania Programu, patrząc wstecz na to, co się w moim życiu zadziało wiem, że już nigdy nie będę odmawiała, kiedy zostanę poproszona, by publicznie mówić o swojej pasji i pracy. Po opowiedzeniu historii swojej marki na Wieczorze Biznesowym z Lady Business Club, wiem, że wystąpienia publiczne mogą być przyjemne, inspirujące i otwierają wiele możliwości w tworzeniu relacji biznesowych. Tak właśnie zadziało się w moim przypadku.

Już zawsze będę stawiała cele wyższe niż wydaje mi się, że jestem w stanie osiągnąć, ponieważ w którymś momencie może okazać się, że droga do ich osiągnięcia jest w zasięgu ręki.

Najważniejszy cel jaki osiągnęłam to pewność siebie w odniesieniu do siebie i pewność co do jakości i wartości tego co robię dla swoich klientów.

Skrzydeł dodała mi stworzona w czasie Programu historia własnej marki, nad którą wcześniej się nie zastanawiałam a po jej stworzeniu słowa nabrały mocy samospełniającej się przepowiedni. Rozwijam swoją firmę i własną markę z dużym sukcesem, a to dopiero początek drogi.

Gdybym miała określić w jednym zdaniu moje motto życiowe, jakie będzie przyświecało mi w tworzeniu własnej marki to będzie cytat Zig Ziglar: "Połowa osiągnięcia celu to jego prawidłowe wyznaczenie".

Kamila Ziemann - dietetyk, właścicielka Efekt Centrum Dietetyczne w Trójmieście

fot. Gordon Blackler

Zapisz się na bezpłatny na newsletter Akademii Marki z Klasą

Dlaczego warto:

  • Dowiedz się więcej o budowaniu marki osobistej
  • Naucz się jak stać się rozpoznawalną marką
  • Otrzymuj informacje o specjalnych ofertach
Zamawiając Newsletter dowiesz się o nowych szkoleniach, a także aktualnościach o Akademii Marki z Klasą
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych w celu przesyłania informacji handlowej drogą elektroniczną zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną] na podany w tym celu adres email. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Zostałem (am) poinformowany (a), że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest Ewa Czertak prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Akademia Marki z Klasą Ewa Czertak, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadająca: adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń - ul. Narbutta 25 A, lok. 211, 02-536 Warszawa, NIP: 7742407551, REGON: 015230381. Informujemy, że Państwa zgoda może zostać cofnięta w dowolnym momencie przez wysłanie wiadomości e-mail na adres naszego Administratora: ewa.czertak@akademiamarkizklasa.pl spod adresu, którego zgoda dotyczy lub przez kliknięcie przycisku „Wypisz się” bezpośrednio w newsletterze.