ANNA KRÓL


Partner zarządzający CKK Architekci Biuro Projektowe, członek Rady Pomorskiej Okręgowej Izby Architektów, Przewodnicząca Komisji ds. Standardów Wykonywania Zawodu. Członek Stowarzyszenia Architektów Polskich (od 1999 roku). Aktywnie działająca na rzecz kobiet w biznesie, członek Lady Business Club. Laureatka prestiżowych polskich i międzynarodowych konkursów pod patronatem SARP. Laureatka konkursu Forbes "Profesjonaliści 2012". Twórca nagrodzonego na Międzynarodowych Targach Gdańskich projektu hotelu "Copernicus" w Toruniu za najlepszy projekt hotelowy.

Rekomenduję kurs budowania marki osobom zdecydowanym na wzięcie odpowiedzialności za wszystko w swoim życiu we własne ręce. Aby ten kurs osiągnął wymierny skutek w naszym życiu, obowiązuje postawa: maksymalne zanurzenie.

Program zaczyna się i kończy na głębokim JA. Jeśli jesteś zdecydowany, aby mieć świadomy i wymierny wpływ na wiele aspektów własnego życia i odpowiednio zdeterminowany aby to zrobić, z pewnością budowanie marki jest dla Ciebie. Warsztaty zaskakują już od pierwszego spotkania i ten stan się utrzymuje do końca.

Fascynujące jest to, jak podczas warsztatów i poza nimi często wraca się myślami do różnych etapów swojego życia i szuka się przyczyny, czemu coś dzisiaj jest takim albo innym. Moja mocno analityczna natura dostała nie lada pożywkę – zaczęłam poddawać wszystko jeszcze bardziej szczegółowej analizie niż dotychczas i wyciągać wnioski o takiej intensywności, że czasami nie mogłam nadążyć z ich spisywaniem. Ale były także momenty zawieszenia. Wówczas bardzo pomaga serdeczne nastawienie innych osób w grupie. Pod względem zbudowanych między nami relacji uważam ten czas także za wyjątkowy. Była taka atmosfera, że wchodziłam na te warsztaty zawsze „jak do siebie”.

Najwięcej skrzydeł dodało mi poczucie słuszności, że to co robię w życiu ma sens. Podczas warsztatów kilka razy spojrzałam na siebie z meta poziomu. Jako obserwator popatrzyłam na siebie obiektywnie, zewnętrznymi oczami. Podbudowałam poczucie wartości siebie, uświadomiłam sobie wiele prawd na własny temat. Odkryłam kolejne obszary do dalszej pracy.

Ale przede wszystkim złapałam wieloletnią perspektywę w tym, co robię. Żyjemy tu i teraz, ale nasze cele muszą sięgać daleko w przyszłość. Sprawdza się maksyma: miej własne cele, bo inaczej będziesz realizował cudze. Czuję się wyposażona w doskonałe narzędzia do ich realizacji. I wiem, że osiągnę to, co zaplanowałam. Nie zatracę przy tym nigdy szacunku do samej siebie.

 

Motto, które przyświecało mi także w trakcie trwania kursu: "jeśli wymagasz, aby ludzie ciebie szanowali, najpierw musisz sam siebie umieć szanować. "

Więcej informacji na temat Anny TUTAJ

Zapisz się na bezpłatny na newsletter Akademii Marki z Klasą

Dlaczego warto:

  • Dowiedz się więcej o budowaniu marki osobistej
  • Naucz się jak stać się rozpoznawalną marką
  • Otrzymuj informacje o specjalnych ofertach
Zamawiając Newsletter dowiesz się o nowych szkoleniach, a także aktualnościach o Akademii Marki z Klasą
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych w celu przesyłania informacji handlowej drogą elektroniczną zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną] na podany w tym celu adres email. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Zostałem (am) poinformowany (a), że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest Ewa Czertak prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Akademia Marki z Klasą Ewa Czertak, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadająca: adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń - ul. Narbutta 25 A, lok. 211, 02-536 Warszawa, NIP: 7742407551, REGON: 015230381. Informujemy, że Państwa zgoda może zostać cofnięta w dowolnym momencie przez wysłanie wiadomości e-mail na adres naszego Administratora: ewa.czertak@akademiamarkizklasa.pl spod adresu, którego zgoda dotyczy lub przez kliknięcie przycisku „Wypisz się” bezpośrednio w newsletterze.