Trójmiasto.pl "Komunikator czy wirtualny telefon? Zwyczaje komunikacyjne w firmach"

Najczęściej spieszymy się pisząc korespondencję służbową i dlatego warto po napisaniu właściwej treści dodać miłe formy grzecznościowe. Warto nawiązać do wcześniejszej korespondencji, podziękować, napisać serdeczne pozdrowienia, podpisać się pełnym imieniem i nazwiskiem wraz z funkcją służbową. Taki zwyczaj w zupełności zastąpi emotikony, a jednocześnie wyrazimy swoje e...

obcasypodlasia.pl: O wizerunku, marce i przedsiębiorczości

Właściwie zbudowana i wypromowana marka działa jak kurier, przynosi odpowiednio zapakowaną informację na nasz temat pod dokładnie podany adres (grupa docelowa). Dostarczona informacja pozwala odbiorcy szybko rozpoznać z jaką marką osoby ma do czynienia. W tym krótkim momencie odbiorca „odczytuje“ wartość marki i określa czy chce być z nią w kontakcie czy wręcz przec...

TRÓJMIASTO.PL: O savoir-vivre i świecie klasy premium

Savoir-vivre, w tym etykieta biznesu, upraszcza życie - podpowiada, jak nie wykraczać poza przyjętą linię, pozwala na dopasowanie się, daje szlif, a jednak wymaga od nas świadomie podejmowanego wysiłku. Poza nielicznymi wyjątkami, my zwyczajnie musimy wypracować w sobie określone mechanizmy reagowania i zachowania.

Savoir-vivre to świadomy wysiłek uprawiania siebie...

BEAUTY FORUM: Bohater własnej historii

Atrakcyjność w biznesie to przede wszystkim stworzenie w oczach klienta właściwego obrazu nas samych, stworzenie porywającej opowieści, która zapadnie w pamięć i będzie wyrażała dokładnie to, na czym nam zależy. Również z doświadczenia wiem, że dobra historia zmienia świat drugiego człowieka, zmienia jego nastawienie. A czy w kontaktach biznesowych nie o to nam właśnie chodzi? &nd...

Maluchy3miasta.pl: Mama z Klasą

Wiele poznanych przez nas kobiet ma poczucie, że nie kieruje swoim życiem w sposób satysfakcjonujący. Dla wielu źródło ulgi to dowiedzenie się, że normalnym jest stan poszukiwania i po prostu zwyczajne ludzkie nie wiem czego chcę. Wiele kobiet wybiera to, co jest pewne czyli bycie mamą na pełen etat, a później wydłuża ten okres w nadziei, że z czasem jakieś rozwiązanie...

LAW BUSINESS QUALITY: Personal Branding z klubu zwyczajnych do klubu wielkich

Rozpoczynając pracę z osobami, które chcą budować własną markę, witam każdą zawsze tak samo – witam w Klubie Zwyczajnych. I przed każdą osobą stawiam to samo zadanie. Pokaż, co takiego w Twoich produktach czy usługach odpowiada na pragnienia ludzi, a dasz prawdziwy powód do prowadzenia z Tobą interesów. Następnie naucz się sztuki sprzedawania siebie, wykorzystując swo...

DOLCE VITA - ATRAKCYJNI W BIZNESIE, ATRAKCYJNI W ŻYCIU

Ekspert budowania osobistej marki i wizerunku Ewa Czertak oraz ekspert w kreowaniu piękna dr n.med. Beata Detchloff szukają odpowiedzi na pytanie czy profesjonalny wizerunek w biznesie może być atrakcyjny.

 

Więcej: http://akademiamarkizklasa.pl/wp-content/uploads/2016/02/Atrakcyjni-w-biznesie-atrakcyjni-w-yciu.jpg

...

KIKIMORA - Jaka matka taka córka

Po kilkunastu latach, kiedy przybyło mi lat, doświadczenia i ponownie zostałam mamą. Zweryfikowałam hasło: "Bądź sobą". Często rozumiane opacznie stało się źródłem rozleniwienia i akceptacji złych zachowań i nawyków. Dzisiaj w dobrym guście i stylu jest dbać o  własną równowagę i wygodę. 

Więcej: http://akademiamarkizklasa.pl/w...