Blog Master Personal Branding
by Ewa Czertak

Często łapię się na myśli, że całe życie można przejść na skróty. Kto z nas nie pamięta szkolnych czasów, kiedy odwlekamy naukę a następnie pospiesznie wkuwamy, by zdobyć zaliczenie.

Nie dostrzegamy zależności między jakością swojego prywatnego życia, a jakością wytwarzanych przez nas usług, produktów i jakością naszych firm. Zrozumiałam to, kiedy zaczęłam słuchać swoich klientów. Wcześniej chciałam naprawiać ich biznesy a dzisiaj wiem, że kluczem do sukcesu i szczęścia są oni sami. Tak jak w naturze przyrody, tak i w życiu człowieka obowiązuje prawo zbioru. Co zasiejesz, to zbierzesz.

Spotykam przedsiębiorców, którzy chcą wszystko załatwić za rok. Chcą odnowić relacje z przyjaciółmi za rok, chcą zmienić zasady funkcjonowania firmy za rok, chcą poprawić jakość swojego życia za rok. Chcą budować markę za rok, chcą zmiany, tyle że z odroczonym terminem działania.

Jestem przekonana, każdy może tworzyć swoje formuły szczęścia, bez oczekiwania na właściwy moment.

Podzielę się z wami moim ulubionym narzędziem w praktykowaniu szczęścia: intencja, skupienie, brak napięcia.

  1. Intencja: dokładnie określam, czego pragnę - w tym przypadku większego szczęścia, radości, luzu, oddechu w pracy i w życiu rodzinnym.
  2. Skupienie: to, czemu poświęcam uwagę w swoim życiu, staje się mocniejsze. Koncentruję się na szczęściu, praktykuję nawyki szczęścia: pogodziłam się ze sobą w czasie pracy terapeutycznej i odkryłam swoją duchowość, uczę się żyć bez obwiniania innych, czyli biorę odpowiedzialność za to, w jakim miejscu życia jestem, uwalniam się od bycia ofiarą losu, zdarzeń, ludzi, koncentruję się na rozwiązaniach, poddaję własne przekonania w wątpliwość, nakłaniam umysł do radości poprzez ruch, taniec i budowanie prawdziwych więzi z przyjaciółmi, wykluczam negatywne osoby z mojego życia, wybieram klientów, z którymi łączy mnie podobne widzenie świata.
  3. Brak napięcia: traktuję siebie z wyrozumiałością, bez surowej samokrytyki, ufam temu, co przychodzi, wierzę, że dobro przyciąga dobro.

Wyobraź sobie teraz, że Ty jesteś szczęśliwa bez powodu. Jakie byłoby Twoje życie? Co byś czuła? Jak wyglądałaby Twoja firma i relacje z ludźmi? Nie odkładaj bycia szczęśliwą na później, nie czekaj na lepsze czasy, aż wszystko stanie się doskonałe, lub na jakiś uśmiech losu. Ludzie szczęśliwi, wpływają na to, co się dzieje w ich życiu, jeśli to jest możliwe. Za każdym razem, gdy dokonujesz wyboru, by zareagować w sposób, który umacnia poczucie wewnętrznego spokoju i szczęścia, zwiększasz prawdopodobieństwo tego samego wyboru w przyszłości. To ogromna przemiana: z ofiary stajesz się zwycięzcą.

"Jest tylko jedna przyczyna nieszczęścia: fałszywe przekonania w Twojej głowie, wierzenia tak rozpowszechnione, tak powszechnie uważane za prawdziwe, że nikomu nie przychodzi do głowy, by je zakwestionować"

Anthony de Mello, jezuita i psychoterapeuta

Podziel się:Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest

Autor

Ewa Czertak

Mam na imię Ewa, mam 46 lat, jestem od 15 lat przedsiębiorcą i praktykiem budowania marki osobistej, mentorem i trenerem biznesu. Dokładnie czuję wagę wielkich zmian w technologii, dostępie do informacji, sprzedaży i marketingu, jakie dokonują się na moich oczach w ostatnich latach. Internet i social media zmieniają nasze życie i losy naszych firm ustalając nowe zasady w marketingu i sprzedaży. Do dzisiaj uczestniczyłam w tworzeniu osobistych marek ponad 200 właścicielek firm z terenu całej Polski. Rozwiązuję problemy przedsiębiorców, ponieważ daję dostęp do wiedzy, narzędzi, ekspertów. Piszę z perspektywy praktyka personal brandingu i jako przykład działającej marki osobistej właściciela firmy. Każdy może stać się katalizatorem dobrych i twórczych zmian we własnej firmie. Piszę o tym, jak budować markę osobistą prawdziwą, wartościową, silną. Blog jest dla tych, którzy planują swoją przyszłość i nie żyją z dnia na dzień. Zachęcam do myślenia w wielkim stylu i brania odpowiedzialności za swoje życie, sukces zawodowy, finansowy. Poruszam różne tematy: budowanie tożsamości marki, integrowanie marki osobistej z marką firmy, marka online, zwiększenie sprzedaży, etykieta biznesowa, wizerunek marki, reputacja marki, marketing osobisty, PR. Piszę o tym wszystkim, co – w moim przekonaniu – prowadzi do wzmocnienia renomy nazwiska w świecie biznesu


CZYTAJ TAKŻE


04.10.2017

Marka z przepisu lekarza....

czytaj więcej
13.09.2017

Marka osobista dla egoist...

czytaj więcej
06.09.2017

Zawsze-czasem-nigdy w soc...

czytaj więcej
29.08.2017

Autokreacja oparta na pra...

czytaj więcej
16.08.2017

Chcesz żyć lepiej? - żyj ...

czytaj więcej
01.08.2017

Krab Pustelnik - co trzym...

czytaj więcej

Kim jestem

Mam na imię Ewa, mam 46 lat, jestem od 15 lat przedsiębiorcą i praktykiem budowania marki osobistej, mentorem i trenerem biznesu. Dokładnie czuję wagę wielkich zmian w technologii, dostępie do informacji, sprzedaży i marketingu, jakie dokonują się na moich oczach w ostatnich latach. Internet i social media zmieniają nasze życie i losy naszych firm ustalając nowe zasady w marketingu i sprzedaży. Do dzisiaj uczestniczyłam w tworzeniu osobistych marek ponad 200 właścicielek firm z terenu całej Polski. Rozwiązuję problemy przedsiębiorców, ponieważ daję dostęp do wiedzy, narzędzi, ekspertów. Piszę z perspektywy praktyka personal brandingu i jako przykład działającej marki osobistej właściciela firmy. Każdy może stać się katalizatorem dobrych i twórczych zmian we własnej firmie. Piszę o tym, jak budować markę osobistą prawdziwą, wartościową, silną. Blog jest dla tych, którzy planują swoją przyszłość i nie żyją z dnia na dzień. Zachęcam do myślenia w wielkim stylu i brania odpowiedzialności za swoje życie, sukces zawodowy, finansowy. Poruszam różne tematy: budowanie tożsamości marki, integrowanie marki osobistej z marką firmy, marka online, zwiększenie sprzedaży, etykieta biznesowa, wizerunek marki, reputacja marki, marketing osobisty, PR. Piszę o tym wszystkim, co - w moim przekonaniu - prowadzi do wzmocnienia renomy nazwiska w świecie biznesu. czytaj więcej

Tagi

autentyczna marka budowanie marki dekalog marki ewa czertak hobby magia życia mama z klasą marka osobista marka w sieci Marka z klasą marzenie osobista marka personal branding reputacja reputacja marki storytelling styl sztuka życia wielka marka wizerunek marki