Blog Master Personal Branding
by Ewa Czertak

Społeczna odpowiedzialność biznesu wchodzi na scenę. Szukamy akcji i współpracy na zewnątrz, by pokazać firmę jako zaangażowaną organizację w budowanie lepszego świata.

A gdyby pierwszy krok wykonać wewnątrz firm i przyjąć założenie o odpowiedzialności właścicieli za szczęście swoich pracowników?

Nowy, wzajemny szacunek umożliwia zespołowi zgadzanie się lub niezgadzanie z kluczowymi decyzjami, bez piętna nielojalności wobec właścicieli. Mentor pokazuje jak zmienić wszystko, co przydarza się w pracy, w lekcję rozwojową, w przebłysk świadomości zbliżający do prawdziwego JA, a równocześnie zwiększający wkład każdego członka zespołu w organizację i samo Życie.

Jeśli właściciele firm na samym starcie zatrudnią właściwą osobę, na właściwe stanowisko, mogą w dalszej kolejności stworzyć zespół gotowy do ponadprzeciętnych działań. Właściciele mogą dać zespołowi cenne przekonanie: Żeby stać się wartościowym członkiem zespołu, nie musisz zmieniać siebie. Wystarczy, że wrócisz do siebie.

Pytanie kluczowe. Jak docenić niesamowite dary, które każdy z członków zespołu wnosi do firmy, przyczyniając się do sukcesu organizacji?

Mentoring zespołowy to przemiana zespołu wraz z jego przywódcą, która zakłada sięganie głębiej w poszukiwaniu nowego kształtu, nowej rzeczywistości.

Zespół mierzy się ze sprzedażą, problemami, wymagającym klientem, bo wie, czego może się nauczyć na polu konfrontacji. Przestaje się bać, ponieważ potrafi dystansować się do próby imponowania innym, utrzymywania iluzji bezpieczeństwa i kontroli w relacjach z klientem, czy szefem.

Zadania mentoringu wewnątrz organizacji:

1. pomoc członkom zespołu w odkrywaniu, kim naprawdę jestem, i rozwijaniu tych obszarów;

2. pomoc w budowaniu nowej przestrzeni, aby to, kim jesteśmy, było w pełni wyrażane w tym, co robimy w firmie;

3. pomoc w znalezieniu sposobu wyrażania siebie w firmie, tak, żeby ekspresja nas samych stanowiła znaczący wkład w Życie i stanowiła solidne przejawy osobistej misji życiowej.

 

 

 

 

Podziel się:Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest

Autor

Ewa Czertak

Mam na imię Ewa, mam 46 lat, jestem od 15 lat przedsiębiorcą i praktykiem budowania marki osobistej, mentorem i trenerem biznesu. Dokładnie czuję wagę wielkich zmian w technologii, dostępie do informacji, sprzedaży i marketingu, jakie dokonują się na moich oczach w ostatnich latach. Internet i social media zmieniają nasze życie i losy naszych firm ustalając nowe zasady w marketingu i sprzedaży. Do dzisiaj uczestniczyłam w tworzeniu osobistych marek ponad 200 właścicielek firm z terenu całej Polski. Rozwiązuję problemy przedsiębiorców, ponieważ daję dostęp do wiedzy, narzędzi, ekspertów. Piszę z perspektywy praktyka personal brandingu i jako przykład działającej marki osobistej właściciela firmy. Każdy może stać się katalizatorem dobrych i twórczych zmian we własnej firmie. Piszę o tym, jak budować markę osobistą prawdziwą, wartościową, silną. Blog jest dla tych, którzy planują swoją przyszłość i nie żyją z dnia na dzień. Zachęcam do myślenia w wielkim stylu i brania odpowiedzialności za swoje życie, sukces zawodowy, finansowy. Poruszam różne tematy: budowanie tożsamości marki, integrowanie marki osobistej z marką firmy, marka online, zwiększenie sprzedaży, etykieta biznesowa, wizerunek marki, reputacja marki, marketing osobisty, PR. Piszę o tym wszystkim, co – w moim przekonaniu – prowadzi do wzmocnienia renomy nazwiska w świecie biznesu.


CZYTAJ TAKŻE


17.04.2018

Miejsce pracy jako szkoła...

czytaj więcej
04.04.2018

Rzuć robotę i znajdź swoj...

czytaj więcej
19.02.2018

O złym guście, trendach i...

czytaj więcej
12.02.2018

Za każdą marką stoi jej p...

czytaj więcej
29.01.2018

Kierując uwagę na zewnątr...

czytaj więcej
04.10.2017

Marka z przepisu lekarza....

czytaj więcej

Kim jestem

Mam na imię Ewa, mam 46 lat, jestem od 15 lat przedsiębiorcą i praktykiem budowania marki osobistej, mentorem i trenerem biznesu. Dokładnie czuję wagę wielkich zmian w technologii, dostępie do informacji, sprzedaży i marketingu, jakie dokonują się na moich oczach w ostatnich latach. Internet i social media zmieniają nasze życie i losy naszych firm ustalając nowe zasady w marketingu i sprzedaży. Do dzisiaj uczestniczyłam w tworzeniu osobistych marek ponad 200 właścicielek firm z terenu całej Polski. Rozwiązuję problemy przedsiębiorców, ponieważ daję dostęp do wiedzy, narzędzi, ekspertów. Piszę z perspektywy praktyka personal brandingu i jako przykład działającej marki osobistej właściciela firmy. Każdy może stać się katalizatorem dobrych i twórczych zmian we własnej firmie. Piszę o tym, jak budować markę osobistą prawdziwą, wartościową, silną. Blog jest dla tych, którzy planują swoją przyszłość i nie żyją z dnia na dzień. Zachęcam do myślenia w wielkim stylu i brania odpowiedzialności za swoje życie, sukces zawodowy, finansowy. Poruszam różne tematy: budowanie tożsamości marki, integrowanie marki osobistej z marką firmy, marka online, zwiększenie sprzedaży, etykieta biznesowa, wizerunek marki, reputacja marki, marketing osobisty, PR. Piszę o tym wszystkim, co - w moim przekonaniu - prowadzi do wzmocnienia renomy nazwiska w świecie biznesu. czytaj więcej

Tagi

autentyczna marka budowanie marki dekalog marki ewa czertak hobby magia życia mama z klasą marka osobista marka w sieci Marka z klasą marzenie osobista marka personal branding reputacja reputacja marki storytelling styl sztuka życia wielka marka wizerunek marki